טראמפ גילה בראיון: פוטין מאמין בישראל – הוא מעריץ של נתניהו

הנשיא האמריקני התייחס בראיון לרשת 'פוקס' לשיחתו עם נשיא רוסיה על ישראל: "הנשיא פוטין עזר לנתניהו הרבה וימשיך לעזור לו. זה טוב לכולנו"
נתן פרל
ה' אב התשע"ח / 17.07.2018 14:02

נשיא ארה”ב, דונלד טראמפ, סיפר לאחר פגישת הפסגה בראיון שהעניק לרשת החדשות האמריקנית ‘פוקס’, כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מעריץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“פוטין מאמין בישראל”, סיפר טראמם. “הוא מעריץ של נתניהו, עזר לו הרבה וימשיך לעזור לו. זה טוב לכולנו”.

טראמפ סיפר עוד, כי השניים דנו בנושאים החשובים לביטחון מדינת ישראל, והחליטו על מה שהוא הגדיר בראיון: “המסקנות הטובות ביותר עבורה”.

כפי שדווח כבר אתמול, בפגישה בין מנהיגי ארה”ב ורוסיה, תפס נושא השמירה על גבולותיה של ישראל וההתבססות האיראנית בסוריה מקום נכבד.

אמש הגיב ראש הממשלה על פגישת הפסגה: “אני מברך על הדברים ששמעתי במסיבת העיתונאים של הנשיא טראמפ והנשיא פוטין. ראשית, אני מאוד מעריך את המחוייבות העמוקה לביטחון ישראל שהנשיא טראמפ ביטא במסיבת העיתונאים ואני יכול לומר שהברית בין ישראל לארה״ב מעולם לא הייתה איתנה יותר.

“שנית, אני מעריך מאוד גם את הדברים שאמר הנשיא פוטין על הצורך לכבד את הסכמי ההפרדה בין סוריה לישראל מ-1974, כמו שאני מעריך את התיאום הביטחוני בין הצבאות של רוסיה וישראל”.

נתניהו הדגיש: “על כל הנושאים הללו דיברתי בפירוט רב גם עם הנשיא טראמפ וגם עם הנשיא פוטין בימים האחרונים. אלה דברים חשובים מאוד לביטחון המדינה שלנו”.

בלשכת ראש הממשלה אמרו היום לחרדים 10: “ההישג כולו של ראש הממשלה. את המסרים הללו הוא העביר בפגישה ביום רביעי שעבר עם הנשיא פוטין, שספגה אז ביקורת וזלזול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות