השרה שקד מרגיעה: אתמודד על ראשות הממשלה – רק אחרי בנט

על רקע הידיעות והסקרים כי אם תעמוד בראשות הליכוד היא תקבל בבחירות 33 מנדטים - מבהירה שרת המשפטים: "בנט ואני מסתדרים היטב. הוא יודע שאני לא אפתיע אותו בצורה כזו או אחרת"
אריה ריבקינד
ה' אב התשע"ח / 17.07.2018 11:36

שרת המשפטים איילת שקד הבהירה הבוקר (שלישי) כי היא נשארת במפלגת הבית היהודי, לצדו של היו”ר השר נפתלי בנט.

בראיון שהעניקה לגלי צה”ל, על רקע הידיעות והסקרים כי אם שקד תעמוד בראשות הליכוד היא תקבל בבחירות 33 מנדטים, היא הדגישה כי היא נשארת בבית היהודי וכי אם תתמודד בעתיד על ראשות הממשלה – יהיה זה רק אחרי התמודדות של בנט.

“בנט ואני מסתדרים היטב. הוא יודע שאני לא אפתיע אותו בצורה כזו או אחרת”, אמרה שקד.

אמש התייחס השר בנט לסקר שמעיד על הפופולריות של שרת המשפטים – ואמר לחדשות 2 “אני מאוד גאה באיילת, אבל אני לא בתחרות פופולריות. כשבחרתי שהיא תהיה שרת המשפטים אמרתי שיש בה יכולות והיא עושה עבודה טובה”.

בנט נשאל על האפשרות ששקד תעבור לליכוד ותוביל את המפלגה – והגיב: “יש בליכוד מי שמנסים לייצר הפרד ומשול. זה לא יצליח להם”.

אתמול בבוקר האשים בנט, בראיון לגלי צה”ל, את הליכוד בניסיון ליצור פילוג בבית היהודי, על ידי יצירת תדמית של “חתרנית” לשרת המשפטים.

“אני מאוד גאה באיילת, היא עושה עבודה טוב מאוד, לכן דרשתי את תיק המשפטים מנתניהו, הוא לא רצה לתת לנו, עבור איילת כי היא באמת מעולה. יש ניסיון בקרב ידידינו במפלגה הגדולה יותר, רוצים לתת לה תווית של חתרנות או סכין בגב”, אמר.

בנט הוסיף: “זה לא יקרה, הם לא מכירים את איילת, היא לא כזאת. אנחנו ננסה למנף את זה למנדטים לבית היהודי. אם יהיו לנו 8 מנדטים בלבד, נחזור לימי שחרור 1,000 מחבלים ולימי אקטיביזם שיפוטי ואף אחד לא רוצה לחזור לשם”.

מסקר מיוחד שנערך עבור ‘מעריב־סופהשבוע’ בשבוע האחרון על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס, עלה כי השרה איילת  שקד היא כיום הפוליטיקאית הפופולרית ביותר בישראל – אחרי ראש הממשלה.

על פי הסקר, אם שקד תעמוד בראשות הליכוד היא תקבל בבחירות 33 מנדטים, בדיוק אותו מספר מנדטים שהליכוד מקבל בראשות נתניהו.

בתוך כך, בדומה לראש מפלגתה, השרה שקד מציגה קו תקיף נגד ההדלפות מהקבינט: “צריך לעשות בדיקת פוליגרף – ככה נגלה פעם אחת ולתמיד מי מדליף, אחר כך כולם ישתקו”.

“מי שהדליף לא צריך לשבת בקבינט יותר”, הדגישה שקד וגיבתה גם את בנט בנושא הירי במפריחי העפיפונים, ממנו הסתייג בדיון בקבינט הרמטכ”ל איזנקוט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות