“מעמד מיוחד”: עיתונאים מ’הארץ’ וערוץ 10 הצליחו להיכנס לרבי מגור

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון ועיתונאי חדשות עשר עקיבא נוביק ביקרו היום בחדרו של האדמו"ר מגור • "האדמו"ר הקשיב, התעניין, ואז לחץ לי יד סימן לסיום. זה היה מעמד מיוחד מאוד, לבבי מאוד, עם הרבה חום בין אנושי"
אבי כץ
ה' אב התשע"ח / 16.07.2018 23:32

עיתונאי ‘הארץ’ חיים לוינסון והעיתונאי עקיבא נוביק מחדשות עשר, ביקרו היום (שני) בחדרו של האדמו”ר מגור.

לאחר הפגישה, שיתף לוינסון בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, את  התחושות שלו מהמפגש.

“במשך שנים שמענו אגדות על החסידות הנוקשה והאדמו”ר המסוגר שנשלט בידי ליצמן. בעקבות שיחה בכנסת בה נאמר לי שהאדמו”ר יושב ומקבל כל מי שמגיע, החלטנו אני ועקיבא לנסות.

“הגענו לבית מדרש”, מספר לוינסון, “החסידים קיבלו את פנינו במאור פנים. כולם רצו לעזור ולהדריך ולהסביר לאן ללכת ואיפה האדמו”ר יושב. האדמו”ר יושב בחדר קטן בסוף בית המדרש. חדר פשוט מאוד עם שלטים מודפסים שלא להכנס לכל מי שמשתעל או יש נזלת או חום”.

לפי עדותו, “הגבאי היה חביב מאוד. חששתי שישאל אותי אם אני מחלל שבת כי ידוע שהאדמו”ר לא פוגש מחללי שבת. לא שאל כלום. היה חייכן ומאיר עיניים ולא שאל כלום. הוא ביקש שנכנס אחד אחד, נגיד מה אנחנו רוצים ונמתין ללחיצת יד מהרבי שהיא סימן לברכה.

“לא היה אף אחד בתור שחיכה לרבי. בכניסה לחדר היו מספר ילדים שהגבאי ניסה לגרש אבל הם חזרו והציצו מי עם החולצה הורדה. עקיבא נכנס ראשון. מה שהיה בינו לבין האדמו”ר, מה דיברו על ליצמן ומה דיברו על חוק הגיוס – אם ירצה יספר. אני נכנסי אחריו. האדמו”ר יושב על כיסא פשוט עם שולחן פשוט”.

על מה שהתרחש בקודש פנימה, כתב: “מה שדברתי עם האדמו”ר זה עניין פרטי. האדמו”ר הקשיב, התעניין, ואז לחץ לי יד סימן לסיום. זה היה מעמד מיוחד מאוד, לבבי מאוד, עם הרבה חום בין אנושי. בניגוד לאגדות שצריך את ליצמן להגיע לאדמו”ר כל אחד יכול לבוא להיכנס ברחוב ירמיהו ולהתברך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות