פשטו על בית משפחת המחבל שהתנקש בגליק ועיקלו חשבון בנק

כוחות משטרה ושב"כ הגיעו הבוקר אל בית משפחתו של המחבל מועתז חגזי בידע, שביצע את ההתנקשות בח"כ יהודה גליק, ערכו חיפוש בבית ועיקלו חשבון בנק ובו אלפי שקלים, שעל פי החשד מקורם מארגון טרור
חיים טוויל
ד' אב התשע"ח / 16.07.2018 17:43

כוחות משטרה בשיתוף כוחות שב”כ הגיעו הבוקר (שני) אל בית משפחתו של המחבל מועתז חגזי בידע, שביצע לפני כארבע שנים את ההתנקשות בח”כ יהודה גליק ופצע אותו קשה, לאחר שהתברר כי המשפחה מקבלת כספים, תמיכה ומימון מארגון חמאס.

המבצע יצא לדרך אחרי פעילות סמויה ואיסוף מודיעין ממוקד של המשטרה והשב”כ, שהצביע על כך שמשפחת המחבל, המתגוררות במזרח ירושלים, מקבלת כספים ומימון מארגון חמאס כתמיכה על הפיגוע שביצע בנם.

כוחות המשטרה ערכו חיפוש בבית ועיקלו חשבון בנק ובו אלפי שקלים שעל פי החשד מקורם מארגון טרור.

הכסף חולט והוחרם על פי צווי החילוט המינהליים.

במשטרה אומרים כי הפעילות הבוקר היא  המשך ישיר לפעילות מהחודש שעבר, במהלכה פשטו כוחות המשטרה על בית משפחת המחבל עלא הישאם חוסיין אבו דהיים, שביצע את פיגוע הירי בישיבת מרכז הרב בירושלים בשנת 2008 ורצח 8 תלמידי ישיבה הי”ד – ותפסו שם כסף מזומן בסך כולל של כ-43,000 ש”ח בכסף ישראלי ומטבע זר.

בשנת 2017 חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ-300 אלף ש”ח, רכבים ותכשיטים בביתם של יותר משבע משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני הטרור.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלשיך מנסה להשיג תקציב למשטרע? או מנסה לעשות יח"צ עלוב?
    16/07/2018 17:55
    מנחם כהן
  1. אנו לא תמימים