שערוריה? המשרד לשירותי דת ארגן לעובדים ‘מופע מונדיאל’ על חשבונו

המשרד לשירותי דת העניק לעובדיו שירות צפייה במונדיאל על חשבון שעות העבודה • 'הפינוק' של המשרד כלל גם שתייה ופיצוחים, למרות שרוב העובדים שהינם דתיים, בכלל מתנגדים לאירוע בגלל תשעת הימים
אריה ריבקינד
ג' אב התשע"ח / 15.07.2018 18:50

הנבחרות של צרפת וקרואטיה בכדורגל נפגשות הערב (ראשון) על כר הדשא באצטדיון לוז’ניקי שבמוסקבה בירת מרוסיה למשחק הגמר של המונדיאל – שבסופו יוכרע מי מהנבחרות תקבל את הגביע העולמי.

אולם, בעוד ישראלים רבים הקדימו היום את צאתם מהעבודה, לחרדים 10 נודע כי המשרד לשירותי דת העניק לעובדיו שירות צפייה במונדיאל על חשבון העבודה ועל חשבון שעות העבודה.

‘הפינוק’ של המשרד לעובדיו כלל גם שתייה ופיצוחים. זאת למרות שרוב העובדים שהינם דתיים, בכלל מתנגדים לאירוע בגלל תשעת הימים.

מהמשרד לשירותי דת נמסר בתגובה לחרדים 10: “מדובר בפעילות רווחה עבור עובדי המשרד, שלא נועדה לפגוע ברגשותיו של איש מעובדי המשרד”.

המידע הגיע במייל האדום.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שערוריה? לא. זה נורמלי לגמרי. גיבוש לעובדים, בתקציב מינימלי.
    15/07/2018 19:15
    הממ
  1. קצת פיצוחים ודגלים ויש שעה וחצי של גיבוש לעובדים בלי לצאת מהמשרד.

  2. אוי לדור שככה עלתה לובימיו
    15/07/2018 21:46
    חיים כהן
  3. בושה וחרפה זה איש ש”ס דוד אזולאי .היה צריך לזרוק אותו מזמן מן המפלגה אין בו שום דת. חוץ מן הכיפה לראשו. היכן הגענו מיום ליום מתגלה לכולם מי הם אנשי ש”ס אחרי מיתתו של הרב עובדיה יוסף. יידע העם שאסור לבחור בהם כי הם מרימים יד בתורת משה. זו תרבות יון .