הפסקת אש? שתי רקטות נורו מעזה • נפתלי בנט: הבלגה מולידה הסלמה

אחרי יממה של יותר מ-200 שיגורי רקטות ותקיפות צה"ל - הפלסטינים דווחו שבחמאס ובג'יהאד הגיעו להפסקת אש • אלא שלאחר חצות זוהו שני שיגורים - וצה"ל תקף את המשגר • ראש המועצה שדות נגב: לדחות כל יוזמה שלא תכלול עצירה מוחלטת של טרור עפיפונים ובלונים
חיים טוויל
ג' אב התשע"ח / 15.07.2018 01:15

שני שיגורים בוצעו הלילה לאחר חצות משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

צה”ל תקף את משגר פצצות המרגמה ממנו בוצעו השיגורים.

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן,  קורא הערב לראש הממשלה ולקבינט הביטחוני לדחות כל יוזמה להפסקת אש עם החמאס שלא תכלול גם עצירה מוחלטת של טרור ההצתות באמצעות עפיפונים ובלוני תבערה והפגנות על הגדר.

“היממה האחרונה ביישובי העוטף הייתה מן הקשות שידענו מאז מבצע צוק איתן. ועם זאת, תושבי שדות נגב, המגלים חוזק מנטלי מופלא ועומדים באופן מעורר התפעלות במתח הביטחוני, ייתנו גיבוי מוחלט לממשלה ולצה”ל לכל צעד צבאי שיידרש כדי להביא לידי עצירה מוחלטת של הטרור מעזה, גם אם משמעותו המשך העימות הצבאי או החרפתו”, אמר.

יו”ר הבית היהודי השר נפתלי בנט התייחס לדיווחים על הפסקת אש מול ארגוני הטרור:”הנוסחה לפיה לאחר חודשיים של שריפות ומאות רקטות על תושבי עוטף עזה, חמאס מכתיב לנו את הפסקת האש היא שגיאה חמורה.

“הבהרתי לפני חודשיים: הבלגה מולידה הסלמה. מי שמבליג על הפרת ריבונותנו ונמנע מפעולה יסודית גוזר עלינו מלחמת התשה מתמשכת. יש להורות לצה״ל לפעול בעוצמה, בתחכום וביסודיות”.

על פי דיווחים פלסטיניים שפורסמו לפני חצות, הושגו הבנות להפסקת אש בין החמאס והג’יהאד האסלאמי לישראל בתיווך בינלאומי.

במהלך השבת זוהו כ-200 שיגורי רקטות ופצמ”רים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. כ-30 יורטו על-ידי כיפת ברזל.

בתגובה, במהלך היום, תקף צה”ל עשרות מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס בשטח רצועת עזה, בהן בניין ששימש כמתקן אימונים ללוחמה בשטח בנוי תחתיו נחפרה מנהרת טרור, שתי מנהרות טרור נוספות, מפקדת גדוד חמאס בבית להיא ועשרות יעדי טרור במתחמים צבאים נוספים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות