נתניהו מאיים: “אם חמאס לא יבין המסר היום – הוא יבין מחר” • צפו

ראש הממשלה: "החלטנו על פעולה עוצמתית נגד הטרור של חמאס" • אבי גבאי: "הקבינט יושב רגל על רגל. פוליטיקאים ומדינאים שמכסתחים את עצמם בקבינט ולא מקבלים החלטות כבר ארבע שנים"
אריה ריבקינד
ג' אב התשע"ח / 14.07.2018 22:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצאי שבת)  לסבב הלחימה בדרום מול חמאס.

“נרחיב את התגובה ככל שיידרש. אם חמאס לא יבין את המסר היום – הוא יבין את זה מחר”, אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף:  “בהתייעצות עם שר הביטחון, הרמטכ”ל והצמרת הביטחונית של מדינת ישראל החלטנו על פעולה עוצמתית נגד הטרור של חמאס. צה”ל הנחית על חמאס את המכה הקשה ביותר מאז ‘צוק איתן’ ואנחנו נגביר את העוצמה של ההתקפות שלנו ככל שיידרש”.

אופוזיציה תקפו במהלך השבת את מדיניות הממשלה בעקבות ההסלמה בדרום במסגרתה שוגרו קרוב למאה רקטות ופצצות מרגמה מרצועת עזה לשטח ישראל.

יו”ר המחנה הציוני אבי גבאי אמר בשיחה עם משדר חדשות עשר: “הנבל האמיתי פה הוא חמאס, כשיורים עלינו צריך לירות בחזרה. לצד זה, הסיפור האמיתי שלנו זה פוליטיקאים ומדינאים שמכסתחים את עצמם בקבינט ולא מקבלים החלטות כבר ארבע שנים”.

לדבריו, “מאז ‘צוק איתן’ הם לא קיבלו החלטות בנושא עזה. התפקיד של ראש הממשלה ושר הביטחון זה לקבל החלטות מדיניות ולהפעיל מנופים כלכליים ואסטרטגים. הם לא עושים את העבודה שלהם, הם נותנים לצבא לטפל באירועים כשיש אירועים ובשאר הזמן יושבים רגל על רגל”.

הוא הוסיף: “אני שומע קולות על יציאה למלחמה – אנחנו לא שם, למי שיש ‘כיפת ברזל’ יש אוויר לנשימה והוא לא צריך לצאת מלחמה. אנחנו לא מתלהמים בהכרזות של למוטט את החמאס וכו'”.

לעומתו, ח”כ עמיר פרץ, קרא לחזור למדיניות הסיכולים נגד בכירי ארגון חמאס.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    200 רקטות בלילה וראש הממשלה ממשיך לבלבל את המוח
    15/07/2018 06:45
    אזרח
  1. מר ביטחון התקיף עאלק..

  2. רק חומת מגן 2
    15/07/2018 09:44
    אבי
  3. אין מנוס אם לא יבוצע טיהור כמו בג’נין בתקופת שרון… זה לא יפסק לעולם.

  4. עזה
    15/07/2018 10:28
    א
  5. בסד
    החמאס צריך להבין היום והיום לא מחר.