לפיד התנצל בפני העיתונאי החרדי: “תבוא תהיה אורח אישי שלי” • צפו

אודי דוד בן דוד, חסיד חב"ד העובד ככתב מקומי ברדיו דרום, גוקש אתמול מכנס של יש עתיד באשקלון • היום בצהרים התקשר יאיר לפיד להתנצל • בן דוד מצידו הזמין אותו להניח תפילין בדוכן שהוא מפעיל
אבי כץ
א' אב התשע"ח / 13.07.2018 13:52

אודי דוד בן דוד, חסיד חב”ד העובד ככתב מקומי ברדיו דרום, הוצא אתמול (חמישי) בבושת פנים, מכנס של מועמד מפלגת יש עתיד לראשות עיריית אשקלון.

בכנס נכח ונאם יו”ר המפלגה, ח”כ יאיר לפיד, והוזמנו אליו עיתונאים. עם זאת, כשנכנס בן דוד, עצרו אותו אנשי המפלגה ושאלו כמה פעמים מי הוא ומדוע הגיע. בהמשך הורו לו לעזוב את האולם.

היום בצהרים התקשר יו”ר יש עתיד אל העיתונאי המתגורר בכפר חב”ד והתנצל בפניו על התקרית המבישה. “זו תקלה מקומית של מישהו שאינו מכיר את הנהלים. מעתה ועד עולם אתה מוזמן לכל הכנסים שלנו תבוא תהיה אורח אישי שלי”, אמר לו לפיד.

אודי בן דוד: “הייתי בהלם, מאות אנשים שמגיעים עם טלפון נייד יכולים להקליט, יכולים לצלם”.

לפיד: “אשמח אם תבוא”.

אודי בן דוד: “אתה מוזמן אלינו גם, להניח תפילין, פה עכשיו אנחנו בדוכן, מתי שאתה רוצה נשמח גם כן”.

לפיד: “כל טוב, נתראה”.

מאוחר יותר צייץ יאיר לפיד בחשבון הטוויטר שלו:

“מבהיר – הכנסים של יש עתיד פתוחים לתקשורת ונשמח אם תבואו יותר. היה מפוצץ אתמול באשקלון במאות אנשים ובאמת חבל שלא דיווחו על זה.

“השארתי הודעה לכתב החרדי שנמנעה כניסתו והסברתי שמדובר בתקלה ושהוא מוזמן לכל הכנסים של יש עתיד מעתה ועד עולם כאורח אישי שלי”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר לפיד
    13/07/2018 20:46
    מושיקו
  1. אתה חלאת אדם שונא כל מי שלא דומה לך. אוכל טריפות ונבזה לבייש יהודי תתבייש לך. זה שאתה מתנצל זאת הצגה אחת גדולה. רק בגלל אנשים כמוך באות צרות על עם ישראל.

  2. אודי בן דוד וח"כ יאיר לפיד
    13/07/2018 22:30
    איציק
  3. כל הכבוד למר לפיד על הפתיחות ואמת ולאנשי חב”ד שלא ניצלו תקרית זו להמולה פסיכית כמו שהרבה גופים עושים כרגיל אנשי חב”ד קהילה מכובדת ואהובה על כולם אן מטייל שלא נהנה מארוח חב”ד בעולם ללא פרובקציות בכי נהי ועודמר לפיד אני מציע לך להכניס נציג חב”ד למפלגת “יש עתיד” הדתיים השפויים…

  4. חבל
    16/07/2018 11:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. יאיר לפיד היה ונשאר שונא חרדים גמור, כל פעם במעטפת אחרת!
    ומשום מה באתרים החרדים כל פעם אני מוצא כותרות מתחנפות, שנופלות לתוך מלכודות הדבש של יהיר לפיד.
    יורקים עלינו ואנו חושבים שזה גשם