בתגובה לחדירת כלי הטיס: צה”ל תקף הלילה עמדות של אסד • צפו

לאחר שאתמול אחר הצהרים חצה כלי טיס סורי בלתי מאויש את הגבול מסוריה לישראל - ויורט, הפציצו כלי טיס של חיל האוויר עמדות צבאיות ברמת הגולן הסורית
חיים טוויל
כ"ט תמוז התשע"ח / 12.07.2018 10:28

צה”ל תקף הלילה (חמישי) באמצעות חיל האוויר עמדות צבאיות של משטר אסד בסוריה. זאת, לאחר שאתמול חדר כלי טיס סורי בלתי מאויש לשטח ישראל – ויורט.

מצה”ל נמסר כי “ימשיך לפעול באופן תקיף ונחוש כנגד ניסיונות הפרת הריבונות של מדינת ישראל ויפעל כנגד כל ניסיון לפגיעה באזרחיה.

“כמו כן, צה”ל רואה במשטר הסורי האחראי לנעשה בשטחו ומזהיר אותו מלפעול כנגד כוחותינו. צה”ל נמצא במוכנות גבוהה למגוון תרחישים וימשיך לפעול כל שיידרש למען ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל”.

קודם לכן דיווחו כלי תקשורת בסוריה כי חיל האוויר תקף עמדות של צבא סוריה באזור קוניטרה שבדרום רמת הגולן הסורית.

סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה דיווחה כי מערכות ההגנות האוויריות של סוריה סיכלו התקפת טילים ישראלית על עמדות של הצבא בדרום-מערב המדינה.

“מטוסו של האויב הישראלי שיגר מספר טילים אל עבר כמה עמדות צבאיות”, במחוז קוניטרה. לפי הדיווח, לא היו נפגעים, אך נגרם נזק.

אתמול אחר הצהרים חדר כלי טיס בלתי מאויש סורי לתוך ישראל. צה”ל יירט אותו בדרום הכינרת. מדובר במל”ט סורי המשמש לאיסוף מודיעין. טרם ברור האם הוא טעה בדרך או עסק במשימה מכוונת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות