כששוטר התעקש למצוא את הקשר בין ‘קבלה’ מהפיצה ל’סידור תפילה’

שוטר קהילתי בחיפה הפך אירוע של טיפול בחפץ חשוד למצווה של השבת אבדה – תוך מציאת הקשר בין ה”קבלה” ל-“סידור תפילה”. במוקד 100 של המשטרה התקבל שלשום דיווח מאזרחים בשעות הצהריים, על חפץ חשוד המונח באחד הרחובות בעיר חיפה. חבלן משטרה שהגיע מיד למקום, בדק את התיק ושלל חשד למטען, לאחר שמצא כי זהו “תיק
חיים טוויל
כ"ח תמוז התשע"ח / 11.07.2018 17:44

שוטר קהילתי בחיפה הפך אירוע של טיפול בחפץ חשוד למצווה של השבת אבדה – תוך מציאת הקשר בין ה”קבלה” ל-“סידור תפילה”.

במוקד 100 של המשטרה התקבל שלשום דיווח מאזרחים בשעות הצהריים, על חפץ חשוד המונח באחד הרחובות בעיר חיפה.

חבלן משטרה שהגיע מיד למקום, בדק את התיק ושלל חשד למטען, לאחר שמצא כי זהו “תיק אוכל” של ילד, שהיו בו ‘סידור תפילה’ וכן ניירות וקבלות שונות.

לאור זאת, החבלן סיים את הטיפול באירוע והעביר את התיק לידי השוטר הקהילתי בשכונת אחוזה – שהתעקש למצוא את בעלי התיק, מתוך הכרה כי האבדה שנמצאת בידיו בעלת ערך אישי רב.

תיק אוכל

צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, הבחין השוטר בין הניירות שהיו בתיק, בקבלה של ‘פיצרייה’, המעידה על תשלום באמצעות כרטיס אשראי עבור פיצה שהוזמנה לאחרונה.

לפיכך ביקש השוטר את הסיוע של מערך החקירות והמודיעין בתחנה, כדי לאתר את זהות בעל הכרטיס, בתקווה שהוא גם בעלי התיק וסידור התפילה.

עם קבלת הפרטים הנדרשים, יצר השוטר קשר עם האזרח – תושב חיפה, שהתפלא לקבל שיחת טלפון בלתי צפויה מהמשטרה – ועוד יותר התרגש לשמוע שתכולת התיק ובה סידור התפילה נשמרו ונמצאים בידיים טובות.

לאחר תאום קצר נפגשו השניים והתיק הושב לבעליו.

תיק אוכל

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות