נתניהו ושרה המריאו לרוסיה ולקחו בהפתעה ילדים שנלחמים בסרטן

ראש הממשלה ורעייתו הפתיעו שני ילדים והזמינו אותם להצטרף לצפייה במשחק חצי גמר המונדיאל שיתקיים הערב במוסקבה: "החלטנו להביא איתנו שני ילדים נפלאים שנלחמים בגבורה במחלת הסרטן"
אבי כץ
כ"ח תמוז התשע"ח / 11.07.2018 12:24

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, שהמריאו הבוקר (רביעי) למוסקבה לקראת פגישתו הערב עם הנשיא ולדימיר פוטין, הפתיעו שני ילדים והזמינו אותם להצטרף אליהם לצפייה במשחק חצי גמר המונדיאל שיתקיים הערב בבירת רוסיה.

הילדים, מיקה ליפסקר בת 18 מהיישוב קציר, אותה מלווה שרה נתניהו מזה 9 שנים, ואלון איזרייב בן 13 מפתח תקווה שנולד ברוסיה, מתמודדים עם מחלת סרטן. הילדים מלווים על-ידי הוריהם.

ראש הממשלה נתניהו אמר לפני המראתו למוסקבה: “אני יוצא עכשיו למוסקבה לפגישה חשובה מאוד עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אנחנו נדון על סוריה, נדון על איראן, נדון על צרכי הביטחון של ישראל. אני מאוד מעריך את הקשר הישיר, הבלתי אמצעי, המצוין שיש לי עם נשיא רוסיה. זה מאוד חשוב לביטחון הלאומי של מדינת ישראל”.

נתניהו הוסיף: “בגמר הפגישה, הוזמנו, רעייתי ואני, לצפות במשחק חצי הגמר של המונדיאל ואמרו לנו שאנחנו יכולים להביא שני מלווים. אז החלטנו להביא איתנו שני ילדים נפלאים שנלחמים בגבורה במחלת הסרטן. את מיקה, שרעייתי מלווה אותה כבר תשע שנים, ואת אלון, שהוריו עלו מרוסיה והוא מאוד אוהב כדורגל. זה מאוד מרגש אותנו שאנחנו יכולים להגשים עבורם חלום”.

על המשחק אמר: “כמובן ששואלים אותי: ‘ראש הממשלה, מי ינצח?’ אז אני עונה לכם כראש ממשלה וגם כשר חוץ: ‘הטובים יותר’, וחוץ מזה, יהיה משחק מרתק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות