חכם שלום: “חשיבות חיזוק הנציגות כפולה ומכופלת בערים מעורבות”

ראשי ש"ס בראשון לציון ובבת ים התברכו אמש אצל נשיא 'המועצת', לקראת הבחירות המקומיות שייערכו בחודש חשוון • ״בעיר כמו ראשון לציון יש חשיבות עצומה לכל קול וקול"
אריה ריבקינד
כ"ח תמוז התשע"ח / 11.07.2018 11:24

בתנועת ש”ס נערכים לקראת מערכת הבחירות המקומיות שייערכו בחודש חשוון: בשבועות האחרונים, לאחר התייעצות עם נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, החל יו”ר ש”ס אריה דרעי במתן כתבי מינוי לנציגי ש”ס אשר מונו לראשי התנועה בערים.

נציגי ש”ס מרחבי הארץ יעלו בשבועות הקרובים לקבל את ׳ברכת הדרך׳ מנשיא ‘המועצת’.

אמש נכנסו יו”ר תנועת ש”ס בבת ים רפאל ברנז, ויו”ר המועצה הדתית בבת ים בנימין אלחרר, וכן יו”ר תנועת ש”ס בראשון לציון הרב אריה כהן למעונו של נשיא ‘המועצת’ כדי לקבל את ברכתו.

יו”ר ש”ס בבת ים שטח בפני חכם שלום את הפעילות הענפה בקדנציה האחרונה בעיר, את ההתפתחות האדירה של מוסדות החינוך ושיעורי התורה, וציין את הוראתו של חכם שלום שלא לאשר את בניית האיצטדיון העירוני – אם לא יותנה שייסגר בשבת, ואכן כך מועצת העיר אישרה בחוזה.

יו”ר המועצה הדתית סקר את הפעילות הרבה בענייני הדת, את הקמה ושיפוץ מקוואות הטהרה בעיר, ואת ההישג העצום של מינוי רב לעיר בת ים אשר משרה בעיר אוירה דקדושה ותורם מאוד להתפתחות הרוחנית.

חכם שלום, אריה כהן

נשיא ‘המועצת’ אמר לנציגים: ״חובה קדושה לחזק את כוחה של ש”ס בכל הארץ, והחובה כפולה ומכופלת בערים מעורבות, בהן אם לא יהיה מספיק כח עלולים ח”ו לפרוץ גדרות ראשונים. כל הקמתה של תנועת ש”ס הייתה כדי להרבות תורה קדושה וטהרה על ידי שיעורי תורה ומוסדות חינוך״.

נשיא המועצת בירך את יו”ר הסיעה: ״תזכה להמשיך לקדש שם שמיים ולהרים את קרן התורה ובני התורה בעיר בת ים״.

ראש הישיבה עודד וחיזק את יו”ר המועצה הדתית  וסיפר לנוכחים: ״את בת ים אני מכיר 60 שנה. מי שהתחיל את כל המהפיכה הרוחנית בעיר הוא רבי יעקב עטיה זצוק״ל והכל נזקף לזכותו לדורי דורות. הוא הקים מקווה טהרה ראשון בעיר הזו ולא גבה תשלום רק בשביל שיבואו, להשריש הטהרה והקדושה בעם ישראל״.

חכם שלום, אריה כהן

לאחר מכן נכנס יו”ר ש”ס בראשון לציון, הרב אריה כהן, שהתייעץ במשך שעה ארוכה עם חכם שלום על הנושאים השונים העומדים על הפרק, ועל סוגיית חילולי השבת אשר עולה לדיונים במועצת העיר.

כמו כן סקר את הקמת בתי הכנסת ומקוואות הטהרה החדשים שנבנו בעיר בחמש השנים האחרונות ואת התפתחות מוסדות החינוך, והטיפול בבני הנוער באמצעות מרכזי הנוער שפרוסים ברחבי העיר.

נשיא ‘המועצת’ בירכו בחום, והורה לפעול לחיזוק כוחה של התנועה בעיר. ״מה שאתם עושים זה קידוש שם שמיים ברבים״, אמר – והוסיף: ״בעיר כמו ראשון לציון יש חשיבות עצומה לכל קול וקול. כל אדם מחפש להשקיע בחיים במקום הבטוח ביותר. וזה ההשקעה הבטוחה ביותר המקנה זכויות בכל הקמת מוסדות התורה וחיזוק הטהרה והקדושה בעיר. זוהי הזכות הגדולה ביותר לעם ישראל”.

חכם שלום, אריה כהן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות