“האם עיתונאי לפני שמעלה ידיעה לא אמור לבדוק קצת את הפרטים?”

הטור של סיון רהב מאיר על עדות מנוסע במטוס 'אל על' הגיע אל מליאת הכנסת • ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הקריא מתוך 'חרדים 10' - וקבע: "שבוע שלם מדינה שלמה עסוקה בהסתה נגד ציבור שלם, וסתם, בלי לבדוק את העובדות"
אבי כץ
כ"ז תמוז התשע"ח / 10.07.2018 19:41

במהלך נאומים בני דקה שנושאים חברי הכנסת בנושא חשוב להם, התייחס ח”כ מיכאל מלכיאלי לטורה של סיון רהב מאיר על הסערה של החרדים שכביכול עיכבו את טיסת אל על:

“ברשותך אני רוצה לשתף פוסט שקראתי באתר שנקרא ‘חרדים 10’, דברים של העיתונאית סיוון רהב מאיר.

‘האם כל ידיעה שמתפרסמת צריך לבדוק אישית? כבר שבוע שאני לא מבינה איך חרדי העז לעכב יותר משעה טיסת אלעל. איך קורה דבר כזה, מי החצוף הזה? כמובן שהיה לי ברור שהעובדות נכונות, הרי הם פורסמו וצוטטו בכל מקום.

ואז קיבלתי את המייל מהרב כתריאל שמטוב. ‘שלום סיון, הייתי על הטיסה המדוברת מניו-יורק, הטיסה שחרדים עיכבו במשך שעה ורבע, לפי הכותרות. אשתי ואני חגגנו 25 שנות נישואין ובשעה 6 בערב היינו צריכים להמריא חזרה. פשוט לא האמנתי כשקראתי את כל הכתבות. היינו אמורים להמריא ב-6 אבל הודיעו לנו עוד לפני העלייה למטוס שיש עיכוב עד לשעה 6:45. זה גם היה כתוב על המסך בטרמינל, בלי קשר לאף נוסע כמובן.

עלינו למטוס וזה לקח זמן לפחות עד שבע ועשרה. להערכתי כל הסיפור עם החרדים לקח חמש דקות ולא יותר. אני לא מצדיק את ההתנהגות שלהם ואסור לעכב טיסה אפילו בדקה. כאדם חרדי לא נתקלתי בהתנהגות שכזו”.

ואני אומר – ממשיך מלכיאלי – ריבונו של עולם, איך יכול להיות שעיכוב שקרה בגלל בעיה בטרמינל, בעיה בטיסה, שבוע שלם מדינה שלמה עסוקה בהסתה נגד ציבור שלם, וסתם, בלי לבדוק את העובדות. האם עיתונאי לפני שמעלה ידיעה לא אמור לבדוק קצת את הפרטים?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות