עמית סגל מגלה איך הגיעה הקלטה של היועץ אבוחצירא לוואטסאפ קבוצתי

"סיפור די מצחיק": הפרשן הפוליטי עמית סגל סיפר בשיחה עם איילה חסון ברדיו 103fm כיצד דלפה שיחה שחשפה את מעורבות 'ישראל ביתנו' בבחירות לראשות עיריית ירושלים
אריה ריבקינד
כ"ז תמוז התשע"ח / 10.07.2018 16:38

הפרשן הפוליטי של ‘חברת החדשות’ עמית סגל, סיפר בשיחה עם אילה חסון על התככים והמזימות מאחורי הקלעים של המרוץ לראשות עיריית ירושלים.

בזמן ששני המתמודדים לראשות העיר מחכים לראות במי יתמוך ראש הממשלה, מתברר שאבי אבוחצירא, היועץ הפוליטי של השר אביגדור ליברמן, חיפש דרכים לפגוע בסיכוייו של המועמד זאב אלקין.

“הסיפור הזה הוא די מצחיק. לפני חמש שנים השרים אביגדור ליברמן ואריה דרעי הריצו יחד, למרות תפיסות העולם השונות של השניים, את משה לאון לראשות עריית ירושלים. באותה תקופה ניר ברקת הדביק במהלך גאוני למשה לאון את המילה ‘קומבינה’ והוא הפסיד בניגוד לכל הערכות.

“הפעם הסיקו השניים שאת התמיכה בליאון עליהם לבצע ב’חתימה נמוכה’ ובלי להשאיר עקבות.

“כשהעיתונאים פנו לשר ליברמן לשאול את עמדתו הוא הצהיר שאין לו עמדה בעניין ירושלים הפעם – אך קרה דבר מצחיק מאוד. אחד היועצים של ליברמן, אבי אבוחצירא, דן במוצאי שבת עם משה לאון, ישראל יהושוע מסניף הליכוד בירושלים ואנשים נוספים על כיצד צריך להילחם בזאב אלקין, המועמד היריב נגד של משה לאון.

“החשש העיקרי שלהם הוא שנתניהו יצהיר תמיכה באלקין ולכן אבוחצירא אמר לנוכחים שצריך להכניס לנתניהו לראש שיש נגדו דיל על ראשו, מתוך הנחה שאם יעוררו אצל ראש הממשלה פרנויה שיש נגדו קשר בליכוד הוא לא יתמוך באלקין.

איך אנחנו יודעים את כל זה? אבוחצירא לחץ בטעות על כפתור ההקלטה במכשיר הנייד שלו ושלח את השיחה הזו מבלי כוונה לקבוצה ‘הליכוד חזק בשטח’. הוא אמנם מחק לאחר מכן את ההודעה, אך מישהו כבר הספיק להוריד את הקובץ. מתארים את העניין כפנים ליכודי בעוד שמדובר בקרבות גדולים הרבה יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות