מתנדב מד”א פינה פעוטה בבני ברק, חזר, פרץ לביתה וגנב אלפי שקלים

הזמינו אמבולנס לאחר שבתם התינוקת לא חשה בטוב, אולם לאחר ששבו לביתם - הבחינו כי מהדירה נגנבו אלפי שקלים • החשד נפל על מתנדב מד"א שפינה את הילדה לבית חולים • הוא נעצר ומעצרו הוארך עד יום שישי
חיים טוויל
כ"ז תמוז התשע"ח / 10.07.2018 12:03

מתנדב מד”א, בן 31 מבני ברק, חשוד כי חזר ביום שבת לדירה לאחר שפינה בתם התינוקת של בני המשפחה לבית החולים, נכנס אליה וגנב אלפי שקלים.

בית המשפט האריך היום (שלישי) את מעצרו.

המעצר בוצע לאחר שהתקבל במשטרה דיווח על התפרצות לדירה וגניבת כרטיס בנקט ואלפי שקלים מדירה בעיר התורה והחסידות.

חוקרים שהגיעו לזירה פתחו בחקירה וגילו כי כמה שעות קודם לכן, המתלוננים הזמינו אמבולנס מד”א לאחר שבתם לא חשה בטוב – והיא פונתה לבית החולים שניידר בפתח תקווה.

בזמן שבני המשפחה לא היו בבית,  נכנס הגנב לבית המשפחה וגנב ממנה את הכסף והכרטיס.

החוקרים אספו ראיות וממצאים שנשלחו לבדיקה, וכעבור זמן מה – לאחר שנמצא גם תיעוד וידאו לאחר הפינוי, התברר לחוקרים החשד כי מי שעומד מאחורי הפריצה הוא לא אחר מאשר מתנדב מד”א שהגיע לפנות את הילדה לבית החולים.

אתמול, כאשר התייצב החשוד למשמרת, המתינו  לו חוקרי המשטרה במקום.

הם עצרו אותו, והבוקר הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

נציג המשטרה אמר בהארכת המעצר: “החשוד ביצע את ההתפרצות לדירה וגנב משם רכוש, תוך ניצול היותו מתנדב במד”א מאחר והוא ידע שהדירה אליה פרץ ריקה. החשוד זוהה באמצעים פורנזיים”.

נציג המשטרה הדגיש כי נגד החשוד מתנהלים עוד שני תיקי חקירה.

פרקליטתו של החשוד, עו”ד חגית רחמני, אמרה בבית המשפט כי מדובר בבחור צעיר, שהעבר הפלילי האחרון שלו הוא מלפני 5 שנים. לטענת החשוד, בתמונה שהוצגה בפניו, הוא מצולם לכאורה בשעה ארבע בבוקר, ולמעשה בשעה זו היה במשמרת בסניף עד 7 בבוקר.

השופט עלאא מסארווה הורה להאריך את מעצרו של המתנדב בארבעה ימים נוספים – עד יום שישי, לאחר שקבע כי מהראיות עולה חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו.

ממד”א נמסר בתגובה למקרה: “אנו רואים בחומרה רבה את החשדות המיוחסות שבוצעו לכאורה תוך ניצולה של מד”א לשם ביצוע פשע. עם היוודע החשד פעל הארגון כנדרש ממנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות