נרצחה ונקברה סמוך לביתה: אותרה גופתה של אופירה חיים מתל מונד

המשטרה איתרה את גופתה של אופירה חיים מתל מונד, שנעדרה מביתה כשבועיים - לאחר שבוצעו חיפוש וחפירות סמוך למקום מגוריה • הגופה נשלחהלזיהוי סופי במכון לרפואה משפטית באבו כביר • המשטרה חושדת: נרצחה בגלל סכסוך
חיים טוויל
כ"ז תמוז התשע"ח / 10.07.2018 11:47

אופירה חיים בת ה-56 שהוכרזה כנעדרת לפני כשבועיים, נמצאה ללא רוח חיים במהלך חיפושים בחצר ביתה.

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי החוקרים חושדים שמדובר ברצח.

עוד דווח כי המשטרה חושדת כי מדובר ברצח בעקבות סכסוך.

על שאר הפרטים מוטל צו איסור פרסום.

בהודעת המשטרה נאמר: “אופירה חיים הוכרזה כנעדרת לפני כשבועיים. מיד עם קבלת התלונה על היעדרה ביצעה המשטרה חיפושים ופתחה בחקירה אודות היעלמותה.

“אתמול ביצעה משטרת ישראל הערכת מצב שבעקבותיה הגיעו הבוקר שוטרים וצוותי זיהוי פלילי לבצע חיפוש וחפירות סמוך למקום מגוריה.

“כפי שחשדו במשטרה, במהלך החיפושים נמצאה גופה החשודה כגופת הנעדרת. עקב מצב הגופה היא תישלח לזיהוי סופי במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

“ככל שיאושר החשד כי מדובר בגופתה של אופירה חיים הרי שמדובר בחקירת רצח”.

כפי שדווח בחרדים 10, אופירה חיים, בת ה-56, גרושה ואם לשלוש בנות, נעדרה מביתה מיום שישי ה-22 ביוני ונראתה לאחרונה בצהרי אותו היום בנתניה.

חיים הוזמנה לכנס חברתי-פוליטי באחד היישובים באזור, אבל לא הגיעה אליו. מכוניתה נשארה בחניה שליד ביתה ומאז אבד איתה הקשר.

בנותיה הגישו תלונה במשטרה.

עדיה, בתה של חיים, סיפרה לחדשות עשר: “יש חלון זמן שאנחנו לא יודעות מה קרה בו ואני ממש מודאגת כי זה לא מתאים לה. לא קרה לנו שהיא נעלמה בצורה כזו והיא בדרך כלל זמינה ותמיד עם הטלפון הסלולרי עליה. היא קנתה בורקסים בשביל להביא אותם לכנס והם נשארו ברכב שלה. אנחנו מבקשים עזרה בלאתר אותה”.

לוואלה סיפרה הבת: “אמה סיימה את עבודתה בבית הספר, בו היא עובדת כמורה מחליפה, הלכה לאחותה, יצאה לקניות במאפיה – ומאז נעלמו עקבותיה. זה ממש לא מתאים לאימא שלי. היא אישה חזקה פיזית, ונורמטיבית לגמרי. אנחנו די ממודרים מהפעולות שעושה המשטרה, אבל בהחלט סומכים עליה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות