‘לא תצפרי בחיים’: אישום נגד תוקף נהגת בעפולה שניסה לברוח לחו”ל

הנאשם פרץ לרכבה של נהגת, לאחר שצפרה לו בגלל שהרכב שבו נסע חסם את הכביש - והיכה אותה באכזריות • הוא נעצר בתום מצוד משטרתי בנתב"ג, לאחר שניסה לברוח מהארץ
חיים טוויל
כ"ו תמוז התשע"ח / 09.07.2018 15:07

בבית משפט השלום בנצרת הוגש היום (שני) כתב אישום נגד תושב עפולה בגין עבירות של חבלה חמורה, היזק לרכוש במזיד, איומים, תקיפה סתם, נהיגה בקלות ראש והתנהגות הגורמת נזק.

נגד הנאשם הוגשה גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

כתב האישום הוגש לאחר חקירה אינטנסיבית שבהלכה נגבו עדויות רבות, ממנה עלה כי לפני כשבוע וחצי, ביום שישי סמוך לשעה 11:20, הנאשם שנהג בחוסר זהירות כשהוא משתולל על הכביש – התנגש ברכב שלפניו, שעצר לפני מעבר חציה במטרה לאפשר להולך רגל לחצות את הכביש.

הנאשם, לאחר שפגע ברכב וגרם לו נזק, נמלט מהמקום למוסך ‘הונדה’ בעפולה ורק לאחר דין ודברים כשמפיו נודף ריח של אלכוהול, נאות למסור לנהגת (מתלוננת 1) את פרטיו.

לאחר ששמע כי בכונתה להגיש תלונה במשטרה, איים עליה “שהוא ישרוף אותה ויהרוג אותה” – ואף בעט בה ברגלה.

בעקבות התקרית, אחותו של הנאשם הגיעה ל’מוסך’ אספה את הנאשם ויחד הם נסעו משם לכיוון ביתם.

בהמשך, סמוך לביתו של הנאשם, עצרה אחותו את רכבה באמצע הכביש בכדי לאפשר לו לרדת.

הקורבן (מתלוננת 2), שהיתה בדרכה לאסוף את ילדיה ממוסדות החינוך, צפרה לנהגת צפירה אחת בכדי שהרכב ימשיך בתנועה.

הקורבן, שהיתה בשיחת טלפון עם בעלה, נחרדה כאשר הנאשם ניגש אליה בעט וחבט ברכבה ובהמשך פתח את הדלת הקדמית של הרכב, קילל וגידף, והחל מכה אותה באמצעות אגרופים חזקים לאזור הפנים והראש, ללא רחמים.

גם כאשר התחננה בפניו ואף ביקשה סליחה, תוך כדי שהיא מציינת בפניו כי היא אמא לילדים, הנאשם המשיך לחבוט בה – ואמר לה: “את לא תצפרי ואני אגרום לך שלא תצפרי בחיים שלך”.

הקורבן יצאה מהרכב כשאפה זב דם, במטרה לבקש עזרה מעוברי אורח, אך הנאשם לא הפסיק את התנהגותו הבריונית והאכזרית, נכנס שוב לרכב וגרם לו נזק.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם הקורבן פונתה לבית החולים ‘העמק’ בעפולה, שם נתגלתה חבלה חמורה באפה – שברים ונפיחויות, והיא סבלה מכאבים במקומות רבים בגופה.

במהלך ניתוח אף שבוצע בהרדמה מלאה, קובע השבר באפה.

המשטרה פתחה בחיפושים אחר הנאשם כדי להביאו לדין, ואף הצליחה לשים את ידה על הנאשם, דקות ספורות לפני שנמלט מהארץ בדרכו למקסיקו.

החשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה בעפולה.

בחקירתו השתולל, סירב להנחיות החקירות תוך כדי שהוא מקשה על החקירה והחוקרים. במהלך אחת החקירות הנאשם אף חשף את שיניו הרים את ידו, ואיים על השוטר: “אם תיגע בי אני אטרוף אותך”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה חודשים ובחוץ ממשיך להשתולל
    09/07/2018 15:28
    אזרח
  1. העיקר שם כיפה הנבלה .השופטים בישראל לא פחות אשמים מהעבריינים .

  2. הנאשם
    09/07/2018 16:05
    משה
  3. כלב בן של כלב