הגר”מ מאזוז על המפגינים מ’הפלג’ נגד ח”כ משה גפני: “אין לכם שכל”

ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של תנועת 'יחד' תהה בשיעורו: "למה רק מול גפני? הרי יש עוד הרבה חברים באגודה ודגל, ויש 'עץ'. אלא כי גפני גימטריא 'הפגנה', בדיוק..."
יוסף גרינבוים
כ"ה תמוז התשע"ח / 07.07.2018 23:12

הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’ ומנהיגה הרוחני של תנועת ‘יחד’, יצא  במהלך שיעורו במוצ”ש שעבר, נגד המפגינים של ‘הפלג הירושלמי’.

ראש הישיבה אף יצא במיוחד כנגד הצעירים התוקפים ומבזים את יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני.

“לא יודעים להתאחד, ‘כל שני יהודים – שלוש דעות'”, אמר הגר”מ. “בשבוע האחרון, כמעט כל לילה מפגינים מול ביתו של משה גפני. מה עשה? הוא לא עשה מספיק מה שיכול לעשות, ואולי הוא לא יכול לעשות יותר מזה. אבל למה רק מול גפני? הרי יש עוד הרבה חברים באגודה ודגל, ויש ‘עץ’. אלא כי גפני גימטריא ‘הפגנה’, בדיוק…”

ראש הישיבה הוסיף ואמר על המפגינים: “אבל אין לכם שכל, שהרי הבריות יאמרו: כמו שיש מחלוקת בין החרדים, ככה יש מחלוקת בין החרדים ורפורמים ובזה מחריבים את העולם. לכן צריך להיות חוק ומשפט אחד לכולם”.

הגר”מ הדגיש: “הרי יש גדולי התורה שיישבו וידונו בזה. ואם יש ויכוחים דעת הרוב מתקבלת על כולם. כי לא יתכן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. אי אשר  לעשות דבר כזה”.

בשיעורו במוצאי שבת ‘פנחס’, הוסיף ואמר הגר”מ: “מותר לזעוק, מותר להתפלל. אם היה להם [לאנשי ‘דגל’] שכל, הם בעצמם היו באים ומשתתפים איתם בתפילות האלו. אבל בגלל שהם לא קמים וצועקים ומתפללים נגד החוק – אז על ידי כך גורמים שעוד אלפים ורבבות יעברו ויצטרפו ל’פלג הירושלמי'”.

תלמידיו של ראש הישיבה מציינים כי עמדת הגר”מ מאזוז זהה לזו של הגר”מ צדקה, ראש ישיבת פורת יוסף-גאולה,  כפי שהשמיע אותה במהלך עצרת התפילה שהתקיימה בשבוע שעבר בבית העלמין ‘סנהדריה’, סמוך לציונו של הגר”ע זצ”ל: “עצרת תפילה וזעקה – כן, הפגנה – לא!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות