הילד השובב הפיל פסל – ההורים שלו ייאלצו לשלם חצי מיליון שקל

ילד מזיק: הוריו של ילד בן חמש קיבלו לאחרונה תביעה בסך של 132 אלף דולר, אחרי שבנם יקירם הפיל פסל שעמד במרכז קהילתי בקנזס • ההורים: הפסל לא היה מאחורי זכוכית • הערכה: ההורים ייאלצו לשלם את מלא הסכום
דוד ליבוביץ
כ"ה תמוז התשע"ח / 07.07.2018 21:53

הילד הלא מחונך הזה גרם להפסד של הרבה מאד כסף: הוריו של ילד בן חמש קיבלו לאחרונה תביעה בסך של 132 אלף דולר, אחרי שבנם יקירם הפיל פסל שעמד במרכז הקהילתי טומהוק רידג’ שבקנזס. כך פורסם באתר mako.

לפי רשת חדשות מקומית, הילד ומשפחתו בסך הכל הגיעו למרכז הקהילתי, כדי להשתתף בחתונה שנערכה במקום.

אלא שהילד, כדרכם של ילדים, התרוצץ ואז רכן לכיוון הפסל. ייתכן שהוא ניסה לייצב אותו ולמנוע ממנו ליפול, אבל התוצאה הייתה בדיוק הפוכה, ויצירת האמנות התנדנדה על כנה עד שקרסה אל הרצפה ברעש גדול.

למרבה הצער, כל המאורע הזה תועד במצלמות המקום, וכך נאלצו ההורים להודות כי בנם הוא זה שהרס את הפסל היקר.

ואמנם, לא חלפו מספר ימים וחברת הביטוח שמייצגת את עיריית אוברלנד פארק, שבה נמצא המרכז הקהילתי, שלחה למשפחה תביעה כדי לכסות על הנזק שנגרם.

על פי הדיווח בחדשות ABC, חברת הביטוח טוענת כי הפסל ניזוק לחלוטין ואין אפשרות לתקן אותו. “אתם אחראים להשגיח על ילד קטין, הכישלון שלכם לעקוב אחריו יכולה להיחשב לרשלנות” – נכתב במכתב שהוציאה חברת הביטוח למשפחה.

הוריו ההמומים של הילד טענו שהפסל היה אמור להיות מונח במקום מוגן יותר, או לפחות מאובטח טוב יותר, אם היה עליו תג מחיר שכזה. “זה הוצג במעבר המרכזי, לא בחדר נפרד. הפסל גם לא היה מאחורי זכוכית או פיברגלס. לא מוגן ולא מאובטח”.

על פי הדיווח בחדשות המקומיות, טענותיהם של ההורים כפי הנראה לא יתקבלו והם ייאלצו לשלם את מלא סכום הנזק.

אמו של הילד סיפרה שהיא ובעלה מנסים לתכנן איך הם ישלמו את החשבון, וייתכן וייאלצו לממן אותו באמצעות קיצוץ בביטוחי הבית.

האמן שיצר את הפסל, ביל ליינוס, סיפר לחדשות ABC שלקח לו שנתיים לעבוד על הפסל, ושהוא עמד למכירה בסכום שאותו ביקשו מהמשפחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות