“אין לי בעיה להיות על שער של עיתון כשהמטרה לחולל מהפכה”

מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר, שהורשע בהטרדה של שתי עובדות חרדיות - הכריז כי יתמודד שוב לראשות העיר בבחירות הקרובות • אחת הנשים שנפגעו, מירי פורסט, יוצאת למלחמה נגדו • וזה כולל כתבת שער ב'ידיעות דרום'
אריה ריבקינד
כ"ג תמוז התשע"ח / 06.07.2018 13:35

מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר, שהורשע בהטרדה של שתי עובדות חרדיות – הכריז כי יתמודד שוב לראשות העיר בבחירות שיתקיימו בסוף חודש אוקטובר.

מלכה, שכיהן כראש העירייה מ-2003 ועד 2013, הורשע לפני חמש שנים במסגרת עסקת טיעון בביצוע שתי עבירות של הטרדה בשתי נשים, בעבירה של הפרת אמונים ובעבירות תכנון ובנייה.

במסגרת ההסדר נגזרו עליו 250 שעות עבודות שירות לציבור, שישה חודשי מאסר על תנאי, ותשלום 30 אלף שקלים פיצוי לכל אחת מהמתלוננות. כמו כן, הוא חויב שלא להשתתף בבחירות שנערכו ב-2013.

ההודעה של מלכה הוציאה את מירי פורסט, אחת משתי הנשים שמלכה הורשע בהטרדתן, למלחמה.

“אעשה כל מה שצריך כדי למנוע את זה”, אמרה לחדשות עשר. “הבן אדם השתמש בכחו ובמעמד שלו כדי לנצל נשים ואסור שהוא יחזור לזירת הפשע. הבן אדם הזה הוא שור מועד. אני מקווה שאנשי העיר יבינו שאסור לתת לו לחזור למקום הזה. אומנם הוא שילם את חובו, אבל כל פוליטיקאי צריך לדעת שבן אדם שניצל את הכוח שלו ופגע בנשים, לא יחזור לתפקידים האלה ציבוריים”.

בכתבת שער המתפרסמת היום ב’ידיעות  הדרום’, אומרת פורסט: “אין לי בעיה להיות על שער של עיתון כשהמטרה לחולל מהפכה. זו בדיוק הסיבה שהסכמתי לומר בכנות ובכאב את שעל ליבי בעניין התמודדות עבריין.. לראשות עיר.

“לא עוד נשים מושפלות, נפגעות.. ומוטרדות. לא עוד גברים שמנצלים את דרגתם, משרתם ושררתם כדי להטריד לפגוע, לנצל ולהשפיל. מקווה שבשורה התחתונה תושבי קרית מלאכי יכריעו נכון בקלפי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פמניסטיות מטורפות
    08/07/2018 00:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גועל נפש