“סוכל, ולא במקרה” • נתניהו רמז: ישראל סיכלה פיגוע איראני בצרפת

ראש הממשלה דיבר בטקס לציון 70 שנים לפריצה לכלא עכו: "בשבוע שנשיא איראן נפגש עם מנהיגים באירופה כדי לנסות להתגבר על משטר הסנקציות, באותו שבוע איראן מתכננת פיגוע טרור על אדמת צרפת. חוצפה אין קץ"
נתן פרל
כ"ב תמוז התשע"ח / 04.07.2018 23:37

ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז הערב (רביעי) כי ישראל סיכלה פיגוע איראני בצרפת – ואמר: “הפיגוע סוכל, ולא במקרה”.

נתניהו נאם בטקס לציון 70 שנה לפריצה לכלא עכו ואמר: “הנה השבוע דוגמה של צביעות אין קץ ושל חוצפה אין קץ של איראן: בשבוע שנשיא איראן נפגש עם מנהיגים באירופה כדי לנסות להתגבר על משטר הסנקציות של הנשיא טראמפ, באותו שבוע איראן מתכננת פיגוע טרור על אדמת צרפת”.

נתניהו ביקר את המגעים שמנהלות מדינות אירופה עם איראן, וקרא להם: “הפסיקו לממן את המשטר שמארגן פעולות טרור נגדכם על אדמתכם. די לפייסנות והרפיסות מול איראן”.

נתניהו אמר עוד: “מול מי שמאיימים להשמיד את ישראל אנו פועלים בעוצמה להבטיח את נצח ישראל. גם כשאנחנו מעטים מול רבים וגם כשצריך לעמוד מול העולם כולו אנו עושים זאת כאן, באזורנו, אנו עושים זאת בזירה הבינלאומית – מבקיעים חומה אחרי חומה, ולפעמים אנחנו צריכים גם להבקיע חומות של צביעות”.

פרסום פרטי תכנון הפיגוע של איראן מסייע מאוד לישראל במאמצה להוכיח את המשך הפעילות האלימה של איראן, על אף התחייבויותיה הבינלאומיות.

לפי הדיווחים, מי שפיקד על הפיגוע היה דיפלומט איראני שנמצא באוסטריה. חברי התא האיראני נעצרו בצרפת, בלגיה וגרמניה.

אתמול מסרו שלטונות בלגיה כי דיפלומט איראני ועוד שני אנשים נעצרו בחשד שתכננו לבצע פיגוע באמצעות מטען חבלה נגד מפגש של חברי קבוצות אופוזיציה איראניות גולות – בצרפת.

בהודעה משותפת של התובע הכללי הבלגי וארגוני המודיעין נמסר כי סוכנים בלגיים יירטו איש בן 38 ואישה בת 33 בשבת האחרונה, 30 ביוני.

הדיפלומט מהשגרירות האיראנית בווינה נעצר על אדמת גרמניה.  דווח על עוד שלושה מעצרים שבוצעו בצרפת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות