גבאי מתגרה בלפיד: ‘יש עתיד’ היא שלוחה של ביבי וליברמן באופוזיציה

בעקבות דיווח בחדשות עשר, לפיו שלושה חוקים של יש עתיד אושרו בוועדת השרים לחקיקה ובתמיכה של הממשלה - תוקף יו"ר המחנה הציוני: "היומיים האחרונים מסירים את המסכה סופית"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשע"ח / 02.07.2018 00:19

ממשיך במתקפה:  יו”ר המחנה הציוני אבי גבאי תוקף את מפלגת ‘יש עתיד’ של יאיר לפיד, בעקבות הדיווח לפיו שלושה חוקים של יש עתיד אושרו בוועדת השרים לחקיקה ובתמיכה של הממשלה.

“דבר חריג קרה היום בוועדת שרים לחקיקה”, דיווח עקיבא נוסיק מחדשות עשר. “שלושה חוקים שהגישה יש עתיד עברו. זה יבול חריג למפלגת אופוזיציה (לשם השוואה, כל מפלגות האופוזיציה האחרות העבירו היום יחד 0 חוקים). יש שיאמרו שזה לא יבול חריג למפלגה שמחר עומדת לתמוך בחוק הכי גדול על שולחנה של הממשלה”.

בתגובה אמר גבאי: “היומיים האחרונים מסירים את המסכה סופית: יש רק אלטרנטיבה אחת לנתניהו. יש עתיד היא שלוחה של נתניהו וליברמן באופוזיציה”, אמר גבאי.

בגלי צה”ל אמר היום יו”ר המחנה הציוני: “לא הייתי מאמין על יש עתיד שיתמכו בחוק הגיוס שהוא בעצם בלוף. לפיד הוא חלק מקומבינה פוליטית”.

בסרטון שהפיץ הבוקר אבי גבאי הוא אמר, בין היתר: “מחר יביאו נתניהו וליברמן חוק שכאילו יקדם גיוס חרדים. הכל בכאילו. אף חרדי שלא מתגייס היום לא יתגייס מחר, אלא אם כן יתחשק לו לקבל 6,000 שקל בחודש. פי 4 מחייל גולני. הכל פוליטיקה צינית, ובתמיכת ‘יש עתיד’ כדי לשמר לנתניהו את הממשלה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות