“כשחבל התלייה סביב נתניהו זה נפלא, אבל סביב מחבל פרובוקציה?”

עו"ד יורם שפטל פתח את תוכניתו ב-103FM בהתייחסות לסערה הנזיפה שספגה הסטודנטית שציירה מחבל לצד חבל תלייה מהמרצים ב'שנקר' • "בני בליעל, חלאות אדם שמאלניות, ואני מתנצל בפני חלאות האדם האמיתיים, כי הם יותר גרועים"
חרדים 10
ט"ו תמוז התשע"ח / 28.06.2018 13:44

סערת הציור ב’שנקר’, אשר הציג מחבל ליד חבל תלייה, כאשר מרצים תקפו את הסטודנטית שציירה אותו והיא ‘זכתה’ לשיחת נזיפה מהמוסד – עמד במוקד הפתיח של עו”ד יורם שפטל ב-103FM.

שפטל תקף את בית הספר לאומנות, והעומדת בראשו, פרופ’ יולי תמיר, וטען כי ישנה צביעות ביחס לדברים אותם מלמדים במקום.

“השבוע נוכחנו שוב לדעת עד כמה זוהמה, רפש, אנטישמיות וגועל מכיל השמאל הקיצוני ובמיוחד הכנופיה האקדמית שנקראת ‘שנקר’. בביובון האקדמי הזה, ציירה סטודנטית מחבל רוצח, תת חלאת אדם, ולידו, חבל תלייה.

אני, באופן אישי, לא נמנה עם חסידיו של עונש המוות, ודאי לא בישראל. התקיימו כאן שלושה משפטים שבסיומם נידונו אנשים למוות. בשניים מתוך שלושת המקרים, התברר כי מדובר בטעות. אין לעלות על הדעת כמעט להפקיר ולדון אנשים למוות, למרות שמבחינה מוסרית, אין בכלל צל של ספק שזה צריך להיות גורלם של מי שרוצח נשים, ילדים ותינוקות, בשם הלאומנות המחליאה עלי אדמות, הלאומנות הערבו-מולסמנו-עמלקו-ניאו נאצי-פלסטיני.

הקיצוניים הזעיקו אותה, אלה שמטיפים את הרעל הקיצוני בשיעורים, הזעיקו את הסטודנטית הזאת, ואיימו ואמרו שזאת ‘פרובוקציה והפקרות’, ואיך אפשר. אותם בני בליעל, אותם חלאות אדם שמאלניות, ואני מתנצל בפני חלאות האדם האמיתיים, כי הם יותר גרועים, אותם אנשים, לא רק שלא היתה להם שום בעיה, כשחבל תלייה השתלשל מפסל של נתניהו, ואז זה היה נהדר, כי זה היה חופש הביטוי. הם טפחו על השכם ואמרו שזה ‘יוצא מן הכלל’.

אבל חבל תלייה על מחבל הביא לשיחות נזיפה, הגדרה של פרובוקציה, זה הפרצוף הנאלח של השמאל הקיצוני והאויב הערבי בעברית.

זה לגמרי לא במקרה, שזה קורה בכנופיה אקדמית שבראשה עומדת הפנאטית הקיצונית, יולי תמיר. יולי באה לחיים הציבוריים ישר מהגוף הכי אנטישמי, הכי מזוהם שהעם היהודי הקים מקירבו, ‘מצפן’. כנופיה סוציאליסטית מתועבת שחרטה על דגלה את חיסולה של מדינת ישראל. וזה עוד למעלה מ-50 שנה. לפני שהומצא הכיבוש-שמיבוש. מתוך הרעל הזה, באה לחיים הציבוריים הגברת יולי תמיר, שלמרבה החרפה היתה שרה בישראל במפא”י, מפלגת העבודה.

אותה מפלגה שבה גם קסטנר, רב המרצחים, היה מועמד להיכנס לכנסת בפעם הראשונה והשנייה, בכך שעזר לאייכמן לרצוח 700 אלף יהודים בהונגריה, על ידי שליחתם למשרפות באושוויץ. זה הסיפור של השמאל הקיצוני, שאחת מספינות הדגל שלו הוא הביובון ‘שנקר'”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד
    28/06/2018 14:25
    a
  1. כל מילה בסלע !

  2. שפטל הכה בהם בצבועות וברשע.. הבא להורגך הקדם לסתום פיהו
    28/06/2018 14:32
    אורי
  3. כל הכבוד