פשיטה על בית מבצע הטבח ב’מרכז הרב’: הוחרמו כ-43,000 ש”ח • צפו

כוחות הביטחון פשטו על בית המחבל עלא הישאם חוסיין אבו דהיים, שרצח 8 תלמידי ישיבה הי"ד, לאחר שקיבלה כספים מארגון חמאס • "ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים"
חיים טוויל
י"ד תמוז התשע"ח / 27.06.2018 15:51

כוחות משטרה, בשיתוף אנשי שב”כ, פשטו הבוקר (רביעי) על בית משפחתו של מחבל, שקיבלה כספים, תמיכה ומימון מארגון חמאס.

במהלך הפעילות פשטו הכוחות על בית משפחת המחבל עלא הישאם חוסיין אבו דהיים, שביצע את פיגוע הירי בישיבת מרכז הרב בירושלים בשנת 2008 ורצח 8 תלמידי ישיבה.

כוחות המשטרה ערכו חיפוש בבית, תפסו כסף מזומן בסך כולל של כ-43,000 ש”ח בכסף ישראלי ומטבע זר. הכסף חולט והוחרם על פי צווי החילוט המנהליים.

מהמשטרה נמסר: “פעילות זו הנה המשך ישיר לפעילות המתבצעת כל העת במגוון מישורים על ידי כוחות הביטחון נגד תמיכתם של ארגוני טרור במשפחות המחבלים. בשנה החולפת חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ-300 אלף ש”ח, רכבים ותכשיטים בביתם של יותר מ-7 משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני הטרור”.

במשטרה הדגישו: “משטרת ישראל לא תאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קשים ורצחניים. מעורבות של תושבי ירושלים בפעילות כזו או אחרת הממומנת על ידי חמאס הינה עבירה חמורה ומהווה ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים”.

בפיגוע הרצחני בישיבת מרכז הרב נרצחו: יוחאי ליפשיץ, בן 18 מירושלים, נריה כהן, בן 15 מירושלים, יונתן יצחק אלדר בן 16 מהיישוב שילה, יונדב חיים הירשפלד בן 19 מכוכב השחר. רועי רוט, בן 18 מאלקנה, שגב פניאל אביחיל, בן 15 מנווה דניאל, אברהם דוד מוזס, בן 16 מאפרת ודורון מהרטה, בן 26 מאשדוד הי”ד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות