כשישי לפידות ו’המועצת’ נפגשו עם צעירים איראנים ב’כיכר האדומה’

הזמר ישי לפידות וחברי 'המועצת' הגיעו למוסקבה כדי להופיע בחגיגת יום ההולדת ה-50 של הרב אלכסנדר ברדה, נשיא פדרציית הקהילות היהודיות של רוסיה • כשהגיעו לבקר בככר האדומה, פגשו קבוצת צעירים איראנים • זה נגמר בתמונה
אבי כץ
י"ב תמוז התשע"ח / 25.06.2018 10:37

הזמר ישי לפידות וחברי ‘מועצת השירה היהודית’ הגיעו אתמול (ראשון) למוסקבה כדי להופיע בחגיגת יום ההולדת ה-50 של הרב אלכסנדר ברדה, נשיא פדרציית הקהילות היהודיות של רוסיה, ומנהל בית חב”ד בשכונת ז’וקובקא היוקרתית.

בלילה, לאחר ההופעה, הם נסעו לככר האדומה ליד הקרמלין במוסקבה, שם פגשו בקבוצת צעירים.

“הם עצרו אותנו אמש בכיכר האדומה – הגענו למוסקבה לילה אחד בשל הופעה לחב״ד – וסיפרו שהם מאיראן, שהגיעו למונדיאל, והם נורא רוצים שלום ולבוא לבקר בירושלים”, סיפר ישי. “התפשרנו על תמונה משותפת…”

ישי הוסיף וסיפר לחרדים 10: “דיברנו איתם. הם מאד פתוחים. אמרו שהמשטר הוא בצורה כזו, אבל העם שונה, ושהם היו שמחים לבקר בישראל ושישראלים יבקרו באיראן. הם אמרו שהם חושבים שהישראלים מאד נחמדים. הם לא נכנסים לסכסוך הפלשתיני ישראלי, זה רחוק מהם, וחבל להם שיש כזה נתק בין העמים. הם חושבים שהצעירים יכולים להתחבר. בכלל, הם נראים מאוד מערביים”.

כאשר אחד מחבריו בקבוצה בה העלה את התמונה העיר: “מסכנים,  איך שהם חוזרים מוציאים אותם להורג” – צייץ ישי את התמונה והוסיף: “יהי זכרם ברוך”.

ישי לפידות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות