הרצוג: ציפי לבני צריכה להיות יו”ר האופוזיציה, נתניהו טרם צלצל לברך

בריאיון שהעניק לתכנית 'קלמן-ליברמן' בכאן רשת ב' אמר יו"ר האופוזיציה הפורש: מדובר בחלק מהסכם הרוטציה בין המפלגות • "אני לא עוסק בדיוק באיזו דקה הוא יצלצל. המהות היא הרבה יותר חשובה. תהיה חובה לי ולראש הממשלה לשתף פעולה"
אריה ריבקינד
י"ב תמוז התשע"ח / 25.06.2018 10:06

יו”ר הסוכנות היהודית הנבחר, ח”כ יצחק הרצוג, הביע הבוקר (שני) את תמיכתו בכך שח”כ ציפי לבני תחליף אותו בתפקיד יו”ר האופוזיציה.

בריאיון לתכנית ‘קלמן-ליברמן’ ברשת ב’ אמר הרצוג: “ההבנה שלי הייתה עם ציפי לבני שכל אחד שמסיים או פורש מהתפקיד, השני מקבל אותו”.

הרצוג הסביר כי הוא מבין את הדאגה של יו”ר מפלגת העבודה, אבי גבאי. “אבי גבאי אומר בצדק שהוא רוצה לראות איך ממשיכים ביחד, ומה התנאים בין התנועה לבין העבודה. הוא רוצה לבחון מה המשך השותפות בין המפלגות, ולראות שזאת לא פלטפורמה רק ל’תנועה’. אני אפרוש רק בסוף יולי ונגיע לתנאים הנכונים בעניין הזה”.

יו”ר האופוזיציה הפורש סיפר עוד כי ראש הממשלה עדיין לא בירך אותו על התפקיד החדש. “אני לא עוסק בדיוק באיזו דקה הוא יצלצל. המהות היא הרבה יותר חשובה, אני לא מודד בסטופר. אמרתי שיש לנו עם ומדינה והם יותר גדולים מכל גחמה, כאב ראש או כאב לב. תהיה חובה לי ולראש הממשלה לשתף פעולה”.

הרצוג נבחר אתמול פה אחד לתפקיד יו”ר הסוכנות היהודית. הוא יחליף את נתן נתן שרנסקי, אחרי תשע שנים בהם כיהן בתפקיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות