רוצים להכיר את הזכויות שלכם והדרך לממש? מאגר ‘כל זכות’ עם שירות יעיל ונגיש

באתר 'כל זכות' ריכזו את כל המידע והזכויות הרלוונטיים לציבור החרדי - כך שמהיום גם אתם יכולים להכיר את זכויותיכם ואת הדרך למימושן בחינם • כל זכות' מרכז מידע מקיף על הזכויות שלכם בכל תחומי החיים - ומנגיש אותן בשפה ברורה ופשוטה
חרדים 10
י"א תמוז התשע"ח / 24.06.2018 18:37

הכרת זכויותיכם והדרך למימושן מעולם לא היו נגישים וקלים יותר.

מאגר המידע של אתר ‘כל זכות’  מעניק לכם את כל המידע על זכויותיכם באלפי ערכים, ומנגיש לכם את כל המידע על זכויותיכם בשפה ברורה ופשוטה – ומציג לכם את הדרך למימושן.

מיליוני ישראלים נעזרו עד היום במידע שבאתר ‘כל זכות’, ובימים אלו ריכזו ב’כל זכות’ את כל המידע והזכויות הרלוונטיים לציבור החרדי – כך שמהיום גם אתם יכולים להכיר את זכויותיכם ואת הדרך למימושן בחינם.

‘כל זכות’ הוא מאגר המידע המקיף ביותר על זכויות תושבי ישראל.

המידע, שהוא תוצר של שיתוף פעולה בין עשרות ארגונים ומומחי זכויות מובילים מהממשלה, מארגונים חברתיים ומהאקדמיה, מוגש בחינם וללא כוונת רווח.

מאגר ‘כל זכות פועל בסיוע משרד המשפטים, מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי, והמכון למנהיגות וממשל בג’וינט ישראל.

‘כל זכות’ מרכז מידע מקיף על זכויות בכל תחומי החיים, לרבות זכויות שמעניקות רשויות ציבוריות, לרבות משרדי ממשלה, יחידות סמך, תאגידים סטטוטוריים, רשויות מקומיות וארגונים ללא כוונת רווח, זכויות בתחום תעסוקת עובדים, זכויות בתחום הפנסיה, הזקנה, החינוך ועוד – ועל הדרכים למימושן.

אתר ‘כל זכות’ מנגיש אותן בשפה ברורה ופשוטה, בדגש על אוכלוסיות המתקשות למצות את זכויותיהן.

“לפני הלידה של בננו הקטן, חשתי שתנאי העבודה של רעייתי נפגעו. לא ידעתי באמת מה הן זכויותינו וכיצד אוכל להגן עליהם”, מספר ר’ שלמה ד’. “שוחחתי עם חברים בכולל ודרכם פניתי לשאול את עצתם של עורכי דין שהיו קרוביהם של החברים.

“תוך כדי הבירורים מול חברי, חשף אותי אחד החברים לאתר ‘כל זכות’ ובחיפוש קל ומהיר הגעתי לתוצאה הרצויה. זהו מאגר מידע יעיל ונגיש שהיה יכול לחסוך עבורי זמן רב ומונע אי נעימויות. כיום אם יש למישהו התלבטות בכל נושא, אני מציע לו לבדוק קודם כל ב’כל זכות’ ולגלות איך לעמוד על הזכויות שלו”.

לפרטים נוספים – לחצו כאן

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות