ג’ודי תקפה בראיון – יועץ רה”מ חשף שיחות בינה לשרה נתניהו

אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס מתחה, בראיון ל'ידיעות אחרונות' ביקורת על שרה נתניהו • בתגובה פרסם אחד מיועצי ראש הממשלה שורה של מסרוני תמיכה שמוזס שיגרה אליה לכאורה • מוזס צייצה בתגובה: "כל אדם שדואג למעמדו בממשלת ישראל נאלץ ללקק לשרה"
אבי כץ
י"א תמוז התשע"ח / 24.06.2018 12:31

אשת התקשורת ג’ודי ניר מוזס שלום העניקה בסוף השבוע האחרון ראיון לעיתון ‘ידיעות אחרונות’, בו מתחה בין היתר ביקורת על רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו.

בתגובה טען הבוקר (ראשון) יונתן אוריך, יועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה,  כי העיתון לא פרסם במלואה את תגובת המשפחה, אשר כללה לטענתו ציטוטים המוכיחים כי ג’ודי שיקרה בריאיון – וחשף בטוויטר את המסרונים ששיגרה לכאורה מוזס לשרה נתניהו, בהם החמיאה לה והביעה בה תמיכה, הממחישים לדבריו את “השקרים והצביעות” בדבריה של מוזס.

“רואה שידיעות אחרונות צנזרו את תגובת משפחת נתניהו לראיון עם ג’ודי מוזס. תכף תבינו למה. רטווטו בכל הכח”, כתב אוריך – שהוסיף את תגובת משפחת נתניהו: “הכל שקרים ואף מילה אינה נכונה אבל די במבול תמלילי המסרונים ששלחה ג’ודי ניר מוזס לגברת נתניהו לאורך תקופה ארוכה, כדי להמחיש את השקרים והצביעות”.

בהמשך ציטט אוריך מתוך מסרונים שלטענתו שלחה שלום לשרה נתניהו בעבר: “כל העיתונאים כאן הם בשוק ממני. הסברתי להם שרק את רצח ארלוזורוב לא הפילו עליך”; “הייתי בשבת בבוקר בראיונות בנס ציונה והמנחה שאל אותי עליך. מאוד פרגנתי לך. אמרתי שאת קורבן לשונאי ביבי ועוד מלא דברים טובים”; “מקבלת תגובות מכל חברי בעולם שביבי עשה ‘אפגרייד’ ענק לישראל ושאשתו נראית יפייפיה… כיף”; “מציעה לך לקחת נשימה ממש עמוקה כי העופות הטורפים איבדו את השפיות ואת הקורבן הכי קל”; “מחר בערב אני ב’מטה’ (תכנית הטלוויזיה) אמשיך לנסות להחדיר שכל והיגיון לצופים”.

שלום לא נותרה חייבת, ובתגובה למתקפת הציוצים של אוריך צייצה: “מה שברור שכל מי שחפץ חיים בממשלה, כל אדם שרצה לשמר/לקדם/ לדאוג למעמדו בממשלת ישראל נאלץ ללקק לשרה. כולל אני מאחורי הגב של סטיב, שלדעתי היה השר היחיד שלא הסכים להסתמס איתה או עם יאיר וללקק להם. למרות שרבים אמרו לו שזו הדרך היחידה להתקדם. בלי שידע לקחתי כדור נגד בחילה ועשיתי את זה”.

לאחר שהתגובה שלה עוררה שרשרת ארוכה של תגובות – ציצה מוזס:  “חברים אני לא מתראיינת. אמרתי את האמת וזה כל מה שיש לי להגיד בעניין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות