ח”כ רחל עזריה מכולנו הודיעה: מתמודדת לראשות עיריית ירושלים

אחרי פחות מקדנציה בכנסת, ח״כ רחל עזריה כבר חותרת לתפקיד הבא: ראשות העיר ירושלים • עזריה, האישה הראשונה שמתמודדת על ראשות הבירה, כיהנה כסגנית ראש העיר עד שהצטרפה למפלגת 'כולנו' של משה כחלון • "הרצון שלי לפעול למען העיר הביא אותי להחלטה לחזור הביתה"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשע"ח / 24.06.2018 09:03

ח״כ רחל עזריה מכולנו הודיעה היום (ראשון) על מועמדותה בבחירות לראשות העיר ירושלים. כך דווח בעיתון ‘ידיעות אחרונות’.

עזריה מצטרפת אל רשימת המועמדים שכוללת, בין היתר, את חבר מועצת העיר משה ליאון, השר לענייני ירושלים זאב אלקין, סגן ראש העיר לשעבר עופר ברקוביץ’.

עזריה בת ה-41, שהיתה בעבר סגנית ראש העיר ברקת, היא האישה הראשונה המתמודדת על ראשות העיר.

היא  ילידת הבירה, שעזבה את פעילותה הציבורית בעיריית ירושלים רק לפני כשלוש שנים, על מנת להצטרף למפלגתו של משה כחלון.

בין השנים 2015-2008 היא כיהנה כסגנית ראש העיר וחברה במועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת ‘ירושלמים’.

“הרצון העמוק שלי לפעול לטובת ירושלים, הביא אותי להחלטה לחזור הביתה, למקום בו הלב שלי נמצא”, אמרה עזריה.

“נולדתי בירושלים וזו העיר שבה בחרתי לחיות ולגדל את ילדיי”, הסבירה ל’ידיעות אחרונות’ את החלטתה. “נכנסתי לפוליטיקה בשביל ירושלים, כשמצבה של העיר היה לא פשוט וההגירה השלילית הייתה בשיאה. נקראתי לדגל – ונעניתי. כיהנתי כחברת מועצה וסגנית ראש העיר, כשטובת העיר ותושביה תמיד לנגד עיניי. במשך השנים פעלתי רבות למען משפחות עובדות, תכנון העיר, הקמת בתי־ספר וקידום החינוך בירושלים, והמשכתי לפעול לטובת העיר גם מהכנסת.

“כשמשה כחלון קרא לי להצטרף למפלגת כולנו, שמחתי על הזכות, האמון וההזדמנות לפעול למען תושבי ישראל כחברת כנסת וכיו”ר ועדת הרפורמות, ועל זכות זו אני מודה למשה מכל הלב.

“כעת, עם יותר ניסיון ותפקידים ציבוריים, אני חוזרת לפעול למען ירושלים – מתוך ירושלים. אני מתחייבת להמשיך ולפעול באותה נחישות, רגישות ושליחות גם בעתיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות