“אני עבריין ואתה ערבי”: מני נפתלי התכתש עם קרא ונטש את האולפן

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, התייחס בראיון שהעניק ל'פגוש את העיתונות' בחדשות 2 לכתב האישום שהוגש נגד שרה נתניהו • כאשר שר התקשורת שנכח באולפן כינה אותו עבריין - הוא החליט לקום וללכת
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשע"ח / 23.06.2018 22:39

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, התייחס הערב (שבת) לכתב האישום נגד שרה נתניהו ואמר כי הוא קורא לנתניהו “שתפסיק לפגוע בעובדים ולקחת מה שלא מגיע לה”.

בריאיון בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 2 הוסיף נפתלי כי הוא הדף לאורך התקופה האחרונה את כל הטענות נגדו שהושמעו מצד המעון הרשמי.

עם סיום דבריו כינה אותו שר התקשורת איוב קרא, שנכח באולפן: “עד מדינה עבריין” – דבר שהוביל לצעקות רמות ולהחלטתו של נפתלי לנטוש את האולפן בזעם.

קרא לנפתלי: “כעד מדינה, עבריין שעשית עסקה..”

נפתלי: “עבריין? אני עד מדינה ועבריין. סבבה. אז איך אתה יושב לידי, אתה לא מפחד”?

קרא: “אני מפחד”.

נפתלי: “אז אני אקום. אני עד מדינה ועבריין ואתה ערבי”.

קודם לכן אמר נפתלי על הטענה שלפיה מחירי המזון האמירו מפני שכל אחד היה יכול להיכנס ולאכול במטבח שבבלפור: “הפכו את זה לחמגשיות ועכשיו למטבח הפתוח. כשנכנסתי לנהל את הבית היו חשבוניות מתקופה קודמת שהייתי אמור לסגור אותן. לא ידעתי בדיוק למה אני נכנס”.

פרקליטה של שרה נתניהו, עו”ד יוסי כהן מסר בתגובה: “אין להאמין למילה שיוצאת מפיו של עד המדינה השקרן והאלים מני נפתלי, שאחרי שכשל בכל מסגרת שהיה בה מנסה להשתקם ולבנות לעצמו קריירה חדשה על חשבון שרה נתניהו וראש הממשלה.

“עד המדינה נפתלי, שאחת מעובדות הבית טענה שהטריד אותה ושיבש הליכי משפט, נתפס בשקרים רבים על דוכן העדים והודה בעברות של זיוף חשבוניות ודוחות נוכחות, במתן עדות שקר לבית משפט, שם נתן שלוש עדויות שונות על נסיבות התפטרותו ממעון ראש הממשלה, בזיוף פרטי השכלה בטופס קבלה לעבודה ואף באלימות קשה ביותר נגד חברו לעבודה שבעקבותיה פוטר מיחידת האבטחה של משרד ראש הממשלה, מידע אותו הסתיר מגברת שרה נתניהו וממשרד ראש הממשלה כאשר ביקש להתקבל להיות אב בית”.

עוד מסר כהן: “עד המדינה נפתלי אף הודה בבית המשפט בהרצליה שהוא זה שהזמין את כל החמגשיות והאוכל ואף אכל מהן יחד עם עובדיו, חרף מחאתה של הגב’ נתניהו.

“דברים אלה נתמכים בעדויות רבות שתחת אב הבית מני נפתלי כל עובדי הבית ואורחים אכלו בלי הגבלה מהמזון שקנה לכאורה למשפחת נתניהו”.

יצוין, כי למרות שפורסם כי בפרקליטות התייחסו למעמדו של נפתלי כאל “עד מדינה”, הוא לעולם לא חתם על הסכם כזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובה של גבר חבל שהזכיר מילה ערבי שלא יתלבשו על זה
    24/06/2018 06:03
    אני
  1. כל הכבוד על התנהלות אבל האמירה על הערבי לא הייתה במקום. בשביל מה לפתוח פתח להתקפות נוספות? מני גם ככה ספג מספיק.