סערת הדו”ח נגד מפעיל דוכן תפילין I ברקת הורה: הקנס שניתן לו יבוטל

פקח של עיריית ירושלים קנס חסיד חב"ד המפעיל דוכן סמוך לתחנה המרכזית - ומציע לעוברים ושבים להניח תפילין •בעקבות הפירסום הודיעה העירייה: "הקנס שניתן לו יבוטל ובעל הדוכן יתבקש להסדיר את המשך פעילותו כחוק"
יוסף גרינבוים
ט' תמוז התשע"ח / 22.06.2018 15:14

פקח של עיריית ירושלים קנס הבוקר (שישי) את דב בער כהן, חסיד חב”ד המפעיל דוכן להנחת תפילין סמוך לתחנה המרכזית בירושלים, ומציע לעוברים ושבים להניח תפילין.

הפקח העירוני שהגיע למקום, ביקש מהחסיד לקפל את הדוכן ונתן לו דו”ח על סך 475 שקלים – למרות שהדוכן פעיל כבר יותר מ-4 שנים.

בעקבות הפרסום בחרדים 10, הנחה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת את אנשיו לבטל את הדו”ח.

“עיריית ירושלים רואה בהערכה את פעילות תנועת חב״ד בעיר וברחבי הארץ, במטרה לאהבת ישראל וקירוב לבבות”, נאמר בהודעת ראש העיר. “לעירייה שיתוף פעולה מצויין עם נציגי חב״ד ופעיליה ויש לציין כי אנשי חב״ד נוהגים באופן כללי לקבלת ההיתרים הנדרשים בחוק לצורך הצבת מתקנים ודוכנים ברחוב”.

ראש העיר הוסיף: “במקרה זה מדובר בתלונות שהגיעו לפיקוח העירוני על הצבת דוכן ללא הסדרה כחוק. לצערינו למרות בקשות העירייה וההתראות מראש, סירב בעל הדוכן לבצע את הנדרש ממנו לקבלת ההיתר החוקי ואף הרחיב את הדוכן בסככה ושלטים ללא אישור”.

בעירייה הוסיפו: “לבקשת ראש העיר ניר ברקת ובתיאום עם התובע העירוני יובהר למפעיל הדוכן כי הקנס שניתן לו יבוטל ובעל הדוכן יתבקש להסדיר את המשך פעילותו כחוק, באופן שיניח את דעת כל הצדדים ועל פי הנוהל העירוני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סליחה אבל איזו מין כותרת מוזרה זו?
    22/06/2018 16:00
    יצחק
  1. > הנה קטע מהידיעה על ביטול הקנס להנחת תפילין:
    “,,,, בעקבות הפירסום הודיעה העירייה: “הקנס שניתן לו יבוטל ,,,,,”
    > זה ניראה כאילו כתוב “הקנס שניתן, לא יבוטל ” וכאילו רשמו “לו” במקום לא בטעות.
    > מה הבעיה לכתוב “הקנס שיתן לאיש מחב”ד, יבוטל” ?