הרצל מהסרטון הויראלי: “זה מביך, זה מעצבן. מי יכול לבטל את זה?”

הרצל, הגיבור של הסרטון בו נראית אישה נכנסת למצלמה של עיתונאי שוודי וקוראת לבעלה - מגיב בחדשות 2: "זה מעצבן שיכולים לצלם כל אחד שעובר ברחוב. לא צריכים להעלות דברים כאלה"
נוחי גולד
ח' תמוז התשע"ח / 21.06.2018 19:46

הרצל, הגבר שהפך בעל כורחו לגיבור הסרטון הוויראלי שהפך לבדיחה ברשתות החברתיות ביממה האחרונה, מבקש מהציבור להפסיק לשתף את הסרטון – ולא להעביר אותו יותר מאדם לאדם.

“אם מישהו יכול לבטל את הסרטון, אני אודה לו מאוד – שלא ייראה יותר בפייסבוק ובוואטסאפ”, אמר הרצל בשיחה עם התוכנית ‘שש עם עודד בן עמי’ בחדשות 2.

“זה מביך, אין לי דעה על זה”, אמר הרצל את דעתו על פרסום הסרטון. “זה מעצבן גם… לא צריכים להעלות דברים כאלה. כל אחד שעובר ברחוב יכולים לצלם אותו, יכולים לעשות אתו מה שרוצים – גם אם הוא אשם או לא אשם”.

הסרטון צולם לפני 5 שנים, אך זכה אתמול לפרסום, לאחר שרבים שיתפו אותו ברשתות החברתיות.

בקטע הוידאו  מופיעה אישה – שרה שמה – שנעמדת מול מצלמה המצלמת ברחבת הכותל המערבי, וקוראת “הרצל” – מבלי לשים לב שהיא מול המצלמה של ערוץ טלוויזיה שוודי.

כאמור, לא מדובר בסרטון חדש, אלא בחלק מכתבה ששודרה כבר לפני חמש שנים. בסרטון נראה הכתב השוודי מדבר למצלמה ברחבת הכותל, כשלפתע האישה עוברת קרוב מאוד למצלמה – וצועקת: “הרצל”.

בשלב הזה, הכתב צוחק והאישה מבינה שהמצלמה פועלת ועוזבת את המקום.

בתוך זמן קצר החלו לצוץ מאות ממים רבים על הסרטון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להסיר את הסרטון
    23/06/2018 11:01
    דורון
  1. הסרטון מציג את הגברת בצורה נלעגת ולא הוגנת. כל חטאה שחיפשה וקראה למר הרצל הנ”ל. אני מדמיין שאם הדמות וצליל קולה היו שונים מהמוצג ולא היו מהווים ניגוד לעיתונאי המלוקק הרי שלא היה זוכה לתשומת לב ושיתופים. מבקש מכל מי שהוריד את הסרטון להסיר אותו מהמחשב ומכל אתר שהעלה אותו לשם. לדעתי מדובר בהלבנה ברבים ועילה לתביעה