הכריחו לעצור, שברו חלון, שלפו את הנהגת ונמלטו: רכב נשדד ליד נריה

עלייה בשדידת רכבים בגזרת מערב בנימין: שודדים ערבים עקפו את הרכב, אילצו את הנהגת לעצור, שברו את חלון הרכב - ואילצו אותה לצאת ממנו • אמש אירע מקרה דומה ליד טלמון, אבל הנהגת הצליחה להימלט
חיים טוויל
ח' תמוז התשע"ח / 21.06.2018 11:24

כוחות צבא ומשטרה גדולים פתחו הבוקר (חמישי) בסריקות, בעקבות דיווח על שוד של רכב ישראלי בידי ערבים, סמוך לישוב נריה שבמערב בנימין.

על פי הדיווח שהתקבל במשטרה, רכב ובו שלושת השודדים נסע אחרי הרכב הישראלי בכביש 463 שבגזרת בנימין.

סמוך ליישוב נריה עקפו השודדים את הרכב והכריחו את הנהגת לעצור.

לאחר שעצרה, הגיחו השודדים מרכבם, שברו את חלון הרכב, שלפו את הנהגת בכוח – ונמלטו עם הרכב.

אתמול בשעות הערב המוקדמות אירע ניסיון שוד רכב נוסף, לא הרחק מאותו מקום, לתושבת היישוב טלמון שנסעה מכיוון צומת הפרסה, בכביש שעולה לטלמון.

תוך כדי נסיעה עקף את רכבה רכב בעל לוחית זיהוי ישראלית, חסם אותה ואילץ אותה לעצור. מהרכב יצאו שני גברים ערבים כשהם חמושים באלות והחלו להכות על חלון דלת הנהג שנופץ, תוך כדי ניסיון פתיחת הדלת.

הנהגת הגיבה הגיבה בקור רוח, הצליחה להימלט ודיווחה על האירוע.

‘מוקד בנימין’ פרסם הבוקר הודעה לתושבים: בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה באירועי שוד רכב בגזרת מערב בנימין. שלושה מקרים של ניסיון שוד / שוד בין צומת הדואר ליישובים טלמון ונריה, כולל בציר העלייה ליישוב טלמון. בשלושת המקרים השוד בוצע תוך שימוש באמצעים אלימים, כגון שבירת חלונות ו/או הוצאת הנהגת בכוח מהרכב.

אגף הביטחון שלח היום לתושבים מכתב הנחיות מפורט, והעיקריות שבהן: הגבירו עירנות בעת נסיעה, דווחו למוקד בנימין על כל חשד, העדיפו נסיעה בדלתות נעולות, הקפידו על מיגון הרכבים כדי שלא יוכלו לשבור את החלונות, והיצמדו למכשיר הטלפון הנייד. בעת אירוע חשוד, נסו לצאת בכל דרך מאזור הסכנה – זכרו שהרכב מגן עליכם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות