“הרסיס עבר ממש בתוך הבית שלי – חצה אותו, ופספס אותנו בחצי מטר”

קובי עברי, תושב יישוב בעוטף עזה, סיפר לאסתי פרז בכאן רשת ב' על הרגע בו רסיס רקטה חדר לביתו, בדיוק כשהוא והמשפחה רצו לממ"ד: "שמענו פיצוץ מאוד חזק, וגם שמענו זכוכית מתנפצת, אבל לא קלטנו שזה בתוך הבית. זה היה בדיוק איפה שרצנו"
חיים טוויל
ז' תמוז התשע"ח / 20.06.2018 13:37

ירי הרקטות בדרום: כמו הרבה תושבים ביישובי עוטף עזה, גם קובי עברי ומשפחתו נאלצו להתעורר הלילה (רביעי) לקולות אזעקת צבע אדום ולרוץ למרחב המוגן בבית.

בריאיון לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’ בכאן רשת ב’ הוא סיפר כיצד רסיס רקטה חדר אל תוך ביתו: “זה עבר בדיוק איפה שרצנו. אחר כך גם ראינו זכוכיות בבית, בחדר שינה”.

עברי: “כולם אומרים כל הזמן ‘חוזרים לשגרה’, אבל אין כאן שגרה. השגרה היא בין האירועים. בסביבות השעה 05:00 הייתה אזעקת צבע אדום, ואז שמענו פיצוץ מאוד חזק. הבנתי שזה יחסית רחוק מהבית ויצאתי החוצה לראות שהכול בסדר.

“אחרי כמה דקות שמענו עוד פיצוץ, ואז כשאני וכל המשפחה היינו בדרך לממ”ד שמענו פיצוץ נוסף מאוד חזק, וגם שמענו זכוכית מתנפצת, אבל לא קלטנו שזה בתוך הבית. רק אחרי זה ראינו שהרסיס עבר ממש בתוך הבית – חצה אותו, ופספס אותנו בחצי מטר בערך. זה היה בדיוק איפה שרצנו”.

רקטה

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לדבריו, “האחראים במשרד הביטחון על ההחזרים הכספיים על הנזק הגיעו ישר על הבוקר לאמוד את הנזקים. אבל מי שצריך לדאוג לנו באמת, לא דואג לנו. כל מיני אנשים מתראיינים על נושא השריפות ואומרים: ‘זה בסדר, זה קורה’, וזה לא בסדר. הציבור לא יכול להכיל את הדברים האלה. צריך שאם אין כאן שקט, גם שם לא יהיה שקט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות