פריצת דרך בתעסוקה: ‘רשף’ תקלוט מאות עובדים מבני המגזר החרדי

הפרויקט הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין הרב חנוך רוגוזינסקי, הנחשב מפורצי הדרך בתחום תעסוקת חרדים, לבין שוקי פליין, המעסיק עשרות אלפי עובדים במגוון תחומים • רוגוזינסקי: צעד משמעותי להשמה בתעסוקה איכותית ובשכר גבוה • פליין: "יזכו לתנאים נוחים ומועדפים"
שייע קליין
ו' תמוז התשע"ח / 19.06.2018 12:05

חברת ‘רשף’, מהגדולות במשק הישראלי, תקלוט מאות עובדים מהמגזר החרדי.

הפרויקט הינו תוצאה של שיתוף פעולה בין הרב חנוך רוגוזינסקי, הנחשב מפורצי הדרך בתחום תעסוקת חרדים, לבין שוקי פליין, המעסיק עשרות אלפי עובדים במגוון תחומים.

חברת רשף ביטחון מקבוצת תיגבור היא חברה ארצית לשירותי שמירה ואבטחה. החברה תקלוט מאות עובדים מהמגזר החרדי בשכר גבוה.

הרב חנוך רוגוזינסקי ברך על תחילת הפעילות ואמר: “מדובר בצעד נוסף ומשמעותי להשמת בני המגזר החרדי בתעסוקה איכותית ובשכר גבוה. הנגשת מאות מקומות עבודה בתחומים חדשים הינה אבן דרך חשובה לביסוס מעמד ביניים יציב ועצמאי”.

שוקי פליין, מנכ”ל רשף, ציין כי לחברה יש עשרות סניפים בכל רחבי הארץ. “אלו שיתקבלו לעבודה ויעמדו בפרמטרים השונים, יזכו לתנאים נוחים ומועדפים הכוללים בין היתר עזרה בדיור ועוד. אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה בין החברה לבין המגזר החרדי, ובטוח אני כי הדבר יעזור רבות לשוק התעסוקה החרדי”.

בפגישה השתתפו גם רכז הבוגרים של ארגון שח”ר אברהם לוי, מנהל הכשרה ותעסוקה רב תחומית אהרן גפני, סמנכ״ל ‘רשף’ ירון לביא, יניב כחלון מנהל סניף המרכז, ושקי קורל רכזת כוח אדם ראשית בחברה.

 שוקי פליין, חנוך רוגוזינסקי

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יפה!!!
    19/06/2018 15:00
    הרצי שיף
  1. מדהים איך שהעסקנים והפוליטיקאים החרדים פשוט לא עושים כלום עבור פרסנת הציבור.

  2. מכיר את רוגוזינסקי
    19/06/2018 15:02
    מוישי לוינשטרברג
  3. אלפי חרדים מתפרנסים בכבוד ויצאו ממעגל העוני בזכותו. איש יקר!!

  4. חברת כח אדם
    23/06/2018 23:57
    חודיק
  5. עבדות. בושה על משרות כאלו