תלמידים מארחות תורה סיימו ‘מועד’ בבית הגר”ח – ושתו ‘לחיים’ • גלריה

יוסף גרינבוים • צילום: נפתלי לרר
|
ו' תמוז התשע"ח / 18.06.2018 23:18
עשרות מבני ישיבת ‘ארחות תורה’ שלמדו בשעת בין הסדרים סדר מועד, הגיעו עם ראשי הישיבה לערוך סיום בבית הגר”ח קנייבסקי • הגר”ח בירך את הבחורים בחום ואף שתה עמם ‘לחיים’ לרגל השמחה

בבית הגר”ח קנייבסקי נערך מעמד סיום סדר מועד, שנלמד בשיעור מיוחד לעשרות מבני ישיבת ארחות תורה בשעת בין הסדרים, בהשתתפות ראשי הישיבה הגאון רבי ברוך דב דיסקין, הגאון רבי איתמר גרבוז, הגאון רבי יחיאל קלרמן, והמשגיח הגה”צ רבי חזקיהו יוסף מישקובסקי.

כעת, כאשר עשרות מבני הישיבה סיימו את סדר מועד על פי  הדרכתו של ראש הישיבה הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין, אשר המליץ להם ללמוד מסכתות שלא נלמדות בסדרי הישיבה ובכך להספיק במשך השנים שלומדים בישיבה לגמור את הש”ס כולו – באו לקבל את ברכתו של הגר”ח, אשר שמח לשמוע שעשרות בחורים מסיימים סדר שלם בשעות בין הסדרים.

הגר”ח בירך את עשרות הבחורים בחום ואף שתה ‘לחיים’ לרגל שמחת התורה.

במעמד נשא דברים המשגיח הגרח”י מישקובסקי, שעמד על גודל הזכות שזוכים לסיים בראשות הגר”ח וראשי הישיבה וביקש בסיום משאו לברכם שיזכו להתעלות בתורה ולגדול לאילנא רברבא.

במעמד שאל ראש הישיבה הגרב”ד דיסקין את הגר”ח:  ”למה זרעים ונשים הכל זה בלשון רבים ומועד זה לשון יחיד” – והשיב הגר”ח: ”לשון התורה המועד הזה”.

בסיום המעמד עברו ראשי ורבני הישיבה להתייעצות ולברכה, ולאחר מכן עברו בני הישיבה להתברך באופן פרטי, כל אחד ואחד.