ליצמן על גבאי: ‘סופו לנחול תבוסה’ • אזולאי: ‘שכח מה זה להיות יהודי’

סגן שר הבריאות גינה את התנהגותו של אבי גבאי, נסיעת ההתרסה שלו בתחבורה ציבורית בשבת - ודבריו הפוגעים: "ממשיך בסדרת טעויות פוליטיות שמציגות את מנהיגותו בספק גדול לעתיד" • מלכיאלי: החליט לעבור לשיטה הישנה והמוכרת, התרסה כנגד כל דבר שבקדושה"
אריה ריבקינד
ד' תמוז התשע"ח / 16.06.2018 23:49

ח”כ יעקב ליצמן נגד יו”ר המחנה הציוני: סגן שר הבריאות גינה הערב (מוצאי שבת) את התנהגותו של אבי גבאי ואת דבריו הפוגעים בשומרי השבת – ואמר: “מדובר במעשה חמור שיש בו פגיעה ציבורית בקדושת השבת בפרהסיה”.

לדבריו, “מר גבאי ממשיך בסדרת טעויות פוליטיות שמציגות את מנהיגותו בספק גדול לעתיד”.

ליצמן המשיך: “על גבאי לזכור נוכח ההיסטוריה שמי שפגע בשבת קודש סופו לנחול תבוסה מוחלטת. אל לו למר גבאי לבנות על פגיעה והסתה נגד ערכי הדת והמסורת כמקפצה פוליטית, שכן הוכח לאורך הדורות כי ערך יום שבת קודש חשוב וגדול מגחמה פוליטית זו או אחרת”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס בתגובה לציוץ המתריס של יו”ר המחנה הציוני על תחבורה ציבורית בשבת:  “אבי גבאי ראה שמלהפעיל חשבונות פייסבוק עלומים כנגד יאיר לפיד, לא מצליחים להביא קולות למפלגתו, והחליט לעבור לשיטה הישנה והמוכרת, התרסה כנגד כל דבר שבקדושה.

“גבאי, שבת היא מקור הברכה, חזור בך. מכאן לא תצא הישועה למפלגתך. חפש שיטות אחרות”.

ח”כ ינון אזולאי בתגובה לציוץ המתריס של יו”ר מפלגת המחנה הציוני: “אבי גבאי רואה את הסקרים העגומים וכנראה שכח מה זה להיות יהודי – לקושש קולות על חשבון השבת זו שיטה ישנה ולא מוצלחת”.

כפי שדווח בחרדים 10, יו”ר ‘המחנה הציוני’ השתתף בצהרי יום השבת בנסיעה מאורגנת של תחבורה ציבורית לחוף הים באשקלון, קרא לאשר הפעלת תחבורה בכל רחבי הארץ – והבטיח: “אחד הנושאים המרכזיים שנקדם”.

בסדרת ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב גבאי: “עכשיו בסמינר של ‘ישראל חופשית’, מדברים על העוולה החברתית הגדולה בישראל – היעדר תחבורה ציבורית בשבת. גם את זה נשנה”.

בהמשך צייץ: “מצטרף כעת למשפחות ולצעירים שממתינים לימבוס בבאר שבע – התארגנות נהדרת לתחבורה ציבורית בשבת, כפי שצריך להיות! היעד: חוף הים באשקלון”.

גבאי אף שידר את הנסיעה בשידור חי בדף הפייסבוק שלו – ובסיום צייץ: “הגענו ליעד: חוף הים של אשקלון, בתחבורה ציבורית, בשבת, כפי שראוי שיהיה בכל מקום בארץ, בחסות המדינה ולא דרך התארגנויות פרטיות של אזרחים. לכל ילד שרוצה לנסוע עם חברים לים, לכל מי שידו אינה משגת לרכב פרטי – מגיעה תחבורה ציבורית איכותית גם בשבת. אחד הנושאים המרכזיים שנקדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות