גבאי מלגלג: “לפיד מתבכיין. קצת תוקפים אותו – רץ לעשות כתבה”

יו"ר העבודה שאמר בראיון על הקמפיין הארסי נגד לפיד - "אני לא עוסק בזה" - מסביר אחרי שנחשף כי מפלגתו היא שמפעילה דפים בפייסבוק נגד יו"ר יש עתיד: "אני באמת לא מפעיל, יש לי אנשים שעושים את זה" • על הסקרים: "אנחנו במצב מאוד קשה ולא פשוט"
אריה ריבקינד
א' תמוז התשע"ח / 14.06.2018 11:02

אחרי הפרסום במהדורה המרכזית של חדשות 2, כי יו”ר העבודה אבי גבאי הוא שעומד מאחורי הפעלת עמודי פייסבוק שמנהלים קמפיין ארסי נגד יו”ר יש עתיד, הבוקר (חמישי) הוא היתמם בראיון לתכנית ‘דקלסגל’ בגלי צה”ל: “כשאמרתי שאני לא מפעיל דפי פייסבוק על לפיד זה היה נכון. אני לא מפעיל, יש לי אנשים שעושים את זה”.

“את הקמפיין הנגטיבי הכי טוב הוא עושה בעצמו לעצמו”, עקץ גבאי את לפיד. “אני באמת לא עוסק בעניינים האלה. הוא יצא לקמפיין שאמר שעושים נגדו פייק ניוז. אין פה פייק ניוז!”

מפלגת העבודה הודתה לאחר הכתבה שחשפה את הפעלת עמודי הפייסבוק, כי שכרה את שירותיה של חברת מדיה דיגיטלית, אך בריאיון מוקדם יותר טען גבאי: “אני לא עוסק בזה”.

הבוקר הוא התייחס לשינוי בגרסאות ואמר: “אמרתי שאני לא עוסק בזה, לקחתי את האנשים הטובים בישראל כדי לחשוף את השקר של לפיד. למה אני צריך להשתתף בקמפיין הבכיינות שלו? קצת תוקפים אותו, הוא רץ לדפנה ליאל כדי לעשות כתבה. אתה רוצה להיות מנהיג, תתמודד”.

על מצבה של מפלגתו בסקרים אמר: “אנחנו במצב מאוד קשה ולא פשוט, ברור שהסקרים מטרידים אותי. אבל אנחנו במסע להחלפת השלטון, ואני לא מתייאש”.

הוא הוסיף: “זה עולם אחר, אנחנו בתוך המסע. אני מתחייב שהעבודה תפסיד בסקרים ותנצח בבחירות”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות