אקוניס: “הפה המלוכלך שלך ידוע בכל הארץ”. ומה הגיב גילאון? • צפו

השר אופיר אקוניס התפרץ במהלך דיון במליאה על יו"ר סיעת מרצ: "מכירים את הבוטות, את השפה שלך, את האלימות שלך, וזה נמאס!" • גילאון: הוא מאד נפגע שלא יצאנו כאן נפעמים ומתפעלים מהנאום הענק שלו... השר העילוי הזה"
אבי כץ
ל' סיון התשע"ח / 13.06.2018 20:06

במהלך דיון שהתקיים היום (רביעי) במליאת הכנסת, התפרץ השר אופיר אקוניס על חברי כנסת – ובהם גם יו”ר סיעת מרצ ח”כ אילן גילאון, כשקרא לעברו: “חבר הכנסת אילן גלאון, אל תטיף לי מוסר, ואל תחנך אותי כי הפה המלוכלך שלך ידוע בכל הארץ, גם בקרב תומכי מרצ. מכירים את הבוטות, את השפה שלך, את האלימות שלך, וזה נמאס!”

ח”כ גילאון התעקש לעלות אל הדוכן ולהגיב לדברים הבוטים שהטיח בו אקוניס.

“עליתי כדי להגן אולי על שמי הטוב או על הפה מלוכלך שלי, שידוע לכולי עלמא…”, אמר גילאון. “אדוני, הדבר הכי חמור שאמרתי לחבר כנסת, שר החלל נדמה לי, אקוניס, היה שהוא לא יכול להפוך כל דיון בכנסת לבר מצווה הפרטית שלו. זה כל מה שאמרתי. לא יודע מה כל כך מלוכלך ומה לא אלמנטרי.

“אני רוצה להגיד לך שלו, והזכירו כאן את האבות של האבות, לו האבות של האבות היו קמים מקברם ובאים לכאן הם לא היו מזהים את היורשים המנפולטורים, את האנשים הצינים שישנם כאן, את האנשים האנסטרומנטליים שישנם כאן, שמנצלים את המיקרופון הזה כדי להשתלח. הוא מאד נפגע שלא יצאנו כאן נפעמים ומתפעלים מהנאום הענק שלו… אני לא רוצה לומר יותר מזה, בגלל שאני רואה שהוא בכלל לא כאן, השר העילוי הזה. אבל דבריו מדברים בעד עצמו, לא אומר יותר מזה”.

בחשבון הטוויטר שלו כתב גילאון: “גם אופיר אקוניס מוכיח כל פעם מחדש שבעוד שכל מקום עבודה דורש תנאי קבלה בסיסיים – בכנסת רק צריך תעודת לידה ודופק. אם ז’בוטינסקי ובגין היו מגיעים היום לכנסת הם היו מתקשים לזהות את יורשיהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות