ביבי: האוויר יצא מהבלון וייצא מהאחרים. האם אזכה להתנצלות?

אחרי שהתברר ששיקוליו היו ענייניים - נתניהו תוהה בסרטון שפרסם בדף הפייסבוק שלו: האם כלי התקשורת ופוליטיקאים כמו ח"כ יאיר לפיד ומשה יעלון יתנצלו בפניו על ההאשמות שהטיחו בו • "במשך חודשים שמענו כל מיני סיפורי בדותות, וכל מיני צילומים שרואים אותי עולה ויורד מצוללות"
אריה ריבקינד
ל' סיון התשע"ח / 13.06.2018 19:23

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העלה הערב (רביעי) פוסט בדף הפייסבוק שלו, בו הוא עונה למבקריו בפרשת הצוללות.

“במשך חודשים ארוכים שמענו כל מיני סיפורי בדותות עליי, וכל מיני צילומים שרואים אותי עולה ויורד מצוללות, כביכול שהחלטתי החלטות כאן משיקולים זרים”, אמר נתניהו.

“אתמול התברר לחלוטין שהשיקולים שלי בעניין הצוללות וכלי השיט היו ענייניים לחלוטין וכמו תמיד היו בעד ביטחון ישראל”.

נתניהו תהה האם כעת ישמע התנצלויות מכל מי שהטיחו בו האשמות שונות.

צילום: לע”מ

“עכשיו, הייתי מצפה לשמוע מכלי התקשורת ומפוליטיקאים כמו לפיד וכמו בוגי יעלון – שיתנצלו. הם לא עשו את זה עד עכשיו. אבל איך אומרים? האוויר יצא מהבלון הזה וסופו לצאת מכל שאר הבלונים האחרים. האם הם יתנצלו אז? ספק, אבל אפשר לקוות”.

יו”ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, הגיב לדברי ראש הממשלה ולתהייתו האם מבקריו יתנצלו בפניו על הביקורת שהטיחו בו בפרשת הצוללות.

“ראש הממשלה עבר להתגאות בפרשיית הצוללות. המשמעות היא שיש שתי אפשרויות: או שזו פרשיית השחיתות הכי גדולה שהיתה כאן אי פעם, או שזו הפארסה הניהולית הכי גדולה שהיתה כאן אי פעם. אין אפשרויות אחרות”.

לפי דיווח של רועי ינובסקי ב’כאן 11′ מאמש, המשטרה צפויה להודיע שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מעורב בפרשת הצוללות, וכך גם חברי הקבינט המדיני-ביטחוני.

לפי הדיווח, מסיכום החקירה עולה, כי ההחלטות שהתקבלו בכל הנוגע לרכש הביטחוני, נבעו ממניעים מקצועיים בלבד ולא משיקולים זרים.

על פי ממצאי החקירה, השחיתות התגלתה רק בדרג הביניים, בין היתר המשנה לראש המועצה לביטחון לאומי ומנהל לשכת ראש הממשלה דוד שרן.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות