תלמיד ישיבה קיבל פיצוי 2.4 מיליון שקלים בגלל תאונה ב’בין הזמנים’

מ' תושב המרכז זכה באמצעות עו"ד אלי מאור מבני ברק בפיצוי בסכום חסר תקדים של 2,400,000 שקלים, בתביעה שהגיש נגד פארק שעשועים, בגין תאונה שהתרחשה ב'בין הזמנים'
שייע קליין
ל' סיון התשע"ח / 13.06.2018 01:03

מ’ תלמיד ישיבה, תושב ישוב חרדי באזור המרכז, בן 17 במועד חבלתו, נפגע בעת בילוי עם משפחתו בימי ‘בין הזמנים’ לפני כשנתיים, עת נפל מקיר טיפוס בפארק שעשועים.

בהתאם לכתב התביעה שהוגש על ידי עו”ד אלי מאור מבני ברק, המומחה בייצוג נפגעי תאונות ורשלנות רפואית – בפארק השעשועים לא הקפידו במועד התאונה על נהלי בטיחות למבקרי הפארק, והעסיקו עובדים שאינם מיומנים בהפעלת קיר טיפוס בגובה. כמו כן ,ציוד הטיפוס שהותקן בפועל, הותקן על ידי העובדים בפארק בצורה רשלנית, שגרמה לנפילתו של תלמיד הישיבה מגובה רב.

כתב התביעה שהוגש נגד פארק השעשועים וחברת הביטוח ‘ביטוח חקלאי’, מגולל את מסכת היסורים שעברו מ’ ומשפחתו לאחר התאונה, בעקבותיה נאלץ מ’ להתאשפז בביה”ח לצורך השגחה למשך כשבועיים, ולעבור ניתוח תחת הרדמה כללית, בשל שברים בגופו.

לאחר שחרורו מביה”ח נאלץ מ’ לעבור סדרות ארוכות של טיפולי ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, והיה גם במעקב במרפאת כף יד בביה”ח ובמרפאה עקב חבלת ראש, וזאת ללא שיפור ניכר במצבו.

כן נטען בכתב התביעה, כי בהתאם להלכת בית המשפט העליון מקדמת דנא, יש לחייב את חברת הביטוח לשלם למ’ את הפיצויים בשל מגבלותיו התפקודיות הניכרות ובשל הפסדי השתכרות שיגרמו לו בעתיד, בעקבות הפגיעה שנגרמה לו בכושר עבודתו והשתכרותו לעתיד, וזאת עד גיל פרישה לפנסיה.

בתגובה הוגש כתב הגנה לתיק בית המשפט מטעם חברת הביטוח, בשמה ובשמו של פארק השעשועים, המתנער מאחריותם לתאונה וטוען, בין היתר, שהתאונה אירעה בשל אשמתו של מ’ ו/או מ’ הוא זה שאחראי לנזקיו, ולחילופין למ’ לא נותרו נזקים של ממש המזכים בפיצוי בנזיקין.

בימים אלה ניתן פסק דינו של בית המשפט המחוזי בלוד, במסגרת הסכם פשרה, לאחר הליך גישור שהתנהל בין עורכי הדין, שקבע פיצוי חסר תקדים לתאונה בתקופת ‘בין הזמנים’ לתלמיד ישיבה, ששולם על ידי חברת הביטוח ‘ביטוח חקלאי’, בסכום של 2,400,000 ש”ח, מתוכם 800,000 ש”ח תקבולים שקיבל ויקבל מ’ מהמוסד לביטוח לאומי, בגין פציעתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות