הליכוד: “איך אפשר להאמין למילה שיוצאת ללפיד מהפה? מתי יתנצל?”

אריה ריבקינד
|
כ"ט סיון התשע"ח / 12.06.2018 20:30
בליכוד מגיבים בחריפות לביקורת שמתח יו”ר יש עתיד על ראש הממשלה – שהעיד בפרשת הצוללות • “מתי יאיר לפיד יתנצל על שקריו שהליכוד מימן נגדו קמפיין ממומן ולא-רשמי בפייסבוק? מתי יתנצל על שקריו בפרשת הצוללות?”

המשטרה תודיע כי ראש הממשלה – שהעיד היום (שלישי) בפרשת הצוללות – וחברי הקבינט המדיני ביטחוני  אינם מעורבים בפרשת תיק הצוללות. כך דווח ב’כאן’.

מהחקירה עולה, כי ההחלטות בנוגע לרכש בקבינט התקבלו ממניעים מקצועיים. על פי ממצאי החקירה השחיתות התגלתה רק בדרג הביניים, בין היתר בקרב המשנה לראש המל”ל ומנהל לשכת ראש הממשלה דוד שרן.

בעקבות כך, בליכוד יצאו הערב במתקפה על יו”ר יש עתיד שמתח ביקורת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו,  בפרשת הצוללות ועל שהאשים את אנשי נתניהו בהפעלת קמפיין אישי נגדו – בתגובה לחשיפת חדשות 2 אתמול,  כי אבי גבאי הוא שהפעיל קמפיין נגד לפיד:

“מתי יאיר לפיד יתנצל על שקריו בנוגע לכך שהליכוד מימן נגדו קמפיין ממומן ולא-רשמי בפייסבוק, לאחר שנחשף כי מדובר בקמפיין שהפעיל בכלל אבי גבאי? מתי לפיד יתנצל על שקריו בפרשת הצוללות, לאחר ששוב הובהר היום סופית כי רה”מ נתניהו כלל אינו חשוד בנושא?”, נאמר בהודעת הליכוד.

עוד תוהים במפלגה: “איך אפשר להאמין למילה שיוצאת ליאיר לפיד מהפה?”

מוקדם יותר, התייחס לפיד לעדות שמסר ראש הממשלה במשך 5 שעות.

“עכשיו שנתניהו העיד בפרשת הצוללות הגיע הזמן שיסביר מדוע אישר לגרמנים מכירת צוללות מתקדמות למצרים. מי ביקש זאת ממנו ולמה?”, תהה לפיד.