משחק מלוכלך: גבאי עומד מאחורי ההכפשות • לפיד: לא מתביישים?

יאיר לפיד התלונן על קמפיין נגדו והאשים את אנשי נתניהו .• אבל כעת נחשף בחדשות 2 שדווקא אבי גבאי עומד מאחורי ההכפשות בפייסבוק .• מפלגת העבודה: "מי שנכנס להיסטריה מעמוד פייסבוק - צריך לברר עם עצמו אם בחר במקצוע הנכון"
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התשע"ח / 11.06.2018 22:34

כבר כמה שבועות שיו”ר מפלגת יש עתיד מתלונן על קמפיין ארסי שמתנהל נגדו ברשתות החברתיות. הוא מתייחס בעיקר לשני עמודי פייסבוק – “חלאס יאיר” ו-“לא פרייארים” שמניבים אלפי לייקים ושיתופים.

יאיר לפיד ומקורביו האשימו בשבועות האחרונים את אנשי ראש הממשלה נתניהו בהפעלת העמודים הללו-  אך הערב (שני) נחשף בחדשות 2, כי מי שעומד מאחורי הקמפיין הוא דווקא יריבו משמאל, יו”ר העבודה אבי גבאי.

מעבר לאנשי המדיה שהוא עובד איתם בתוך מפלגת העבודה שמפיצים מסרים נגד לפיד, גבאי מפעיל חברה בשם ‘ספוטלייט מחקרים פוליטיים’ שמפלגת העבודה היא הלקוח המרכזי שלה. החברה הזו  היא שעומדת מאחורי הפצת המסרים ברשת.

אבי גבאי אישר את כל הפרטים.

ממפלגת העבודה נמסר לחדשות 2: “מפלגת העבודה נחושה לנצח את הבחירות הבאות ולהחליף את שלטון נתניהו. לשם כך שוכר מטה הבחירות בין היתר שירותים בתחום המדיה הדיגיטלית מחברות ויועצים חיצוניים – בדיוק כפי שעושה כל מפלגה פוליטית בישראל.

“קמפיין ההתבכיינות של לפיד איננו ברור לנו ואנו גאים להיעזר באנשים הטובים והמוכשרים ביותר. אנו מנסים להגיע לקהלים חדשים בעיקר קהל צעיר שצורך את המדיה הדיגיטלית. מיותר לציין שהכל נעשה אך ורק על פי החוק, מדווח ומבוקר כמתחייב”.

במפלגת העבודה המשיכו במתקפה על לפיד וכתבו:”מי שנכנס להיסטריה מעמוד פייסבוק שמציג אמת ועובדות מבוססות בלבד – צריך לברר עם עצמו אם בחר במקצוע הנכון”.

מחברת “ספוטלייט” נמסר לחדשות 2: “חברת ‘ספוטלייט’ לא מדברת על לקוחותיה ולא מתייחסת בכל הנוגע לשירותים שהיא מעניקה”.

ממפלגת יש עתיד נמסר בתגובה לחדשות 2: “התברר שלפיד צדק לאורך כל הדרך ויריביו משתמשים בכספי ציבור לקמפיינים ארסיים של הכפשות. האם אלה ערכי מפלגת העבודה? איך הם לא מתביישים. ולגבי אמירתם ‘כל המפלגות עושות זאת’ – אז לא, אנחנו לא עושים זאת, כי יש לנו ערכים”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד מתבכיין כמו ילד. רק לקחו תפאשלות שלו ופרסמו ברבים.
    12/06/2018 12:55
    חלמאי
  1. באמת לא בנוי להיות בפוליטיקה אם הוא לא יכול לספוג התנגדות

  2. גבאי לא מבין
    12/06/2018 13:11
    מגיב
  3. שגם אם היה מקבל 25 מנדטים ולפיד רק 10, הוא יהיה ראש אופוזיציה, זה לא יביא אותו לשום מקום לפיד מוחלש.
    מה שמשנה זה היחס בין גושי, גבאי צריך להתמקד בלתקוף את הימין בלבד.
    חלוקת המנדטים בינו לבין לפיד חסרת חשיבות