לפיד: “זו חזרה לחוק שלנו” • יעקב ריבלין לח”כים: “תעשו פרצוף חמוץ”

בעוד הנציגים החרדים שומרים הערב על שתיקה ואינם מגיבים על פרסום ההמלצות של חוק הגיוס החדש - יש מי שמיהרו להגיב • הפורום לשיוויון בנטל: "המלצות שלא ישנו דבר מהמצב הקיים וימשיכו את האפליה"
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התשע"ח / 11.06.2018 22:07

המלצות חוק הגיוס: בעוד הנציגים החרדים שומרים הערב על שתיקה ואינם מגיבים על פרסום ההמלצות של הוועדה המשותפת של משרד הביטחון וצה”ל – יש מי שמיהרו להגיב.

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, צייץ: “המתווה לגיוס חרדים שהוצג על ידי הוועדה שמינה שר הביטחון, הוא למעשה חזרה לחוק השיוויון בנטל של יש עתיד. אנו מצפים משר הבטחון ומן הממשלה לא לתת לשיקולים פוליטיים לעוות ולמסמס את מסקנות הוועדה”.

מהפורום לשיוויון בנטל נמסר: “גם שר הביטחון ליברמן, שבעבר היה מגדולי תומכינו, נכנע לפוליטיקה ולרצון להישאר בכסא. מדובר בהמלצות שלא ישנו דבר מהמצב הקיים וימשיכו את האפליה הקשה בין דם לדם.

“חילוניים וחלק מהדתיים הלאומיים לצבא ואילו חרדים, יעשו מה שבא להם, במשכורת גבוהה וללא שום סנקציה. זהו עוד חוק שיפסל הן במבחן הציבור והן במבחן בג”ץ”.

יעקב ריבלין, הפרשן הפוליטי של ‘בקהילה’, צייץ: “בשם האחריות הכלל חרדית אני פונה לחכי״נו בתחנונים. בחייכם. אל תאמרו שהחוק יותר טוב ממה שחלמתם. תעשו פרצוף חמוץ ותתקפו את הגזירה הנוראה של הסנקציות הכלכליות. אל תגידו בגת – אל תרימו לבג״ץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להרים להנחתה ?
    12/06/2018 14:37
    סתם תם.
  1. להעמיד פני מופתעים זה עובד טוב.
    יש טרנד כזה.
    טלח