בני משפחתה של שלי דדון ז”ל: להכיר ברצח כפיגוע טרור

במכתב שנשלח לשר היבטחון דורשים בני המשפחה "להודיע בצורה פומבית כי הרקע והמניע לרצח הנתעב הוא לאומני" • הפנייה נעשית על רקע התפתחות דרמטית בפרשה שעומדת לטענת המשפחה - לפני סיומה
נחמן וייס
ב' תמוז התשע"ד / 30.06.2014 14:07

על רקע ההתפתחות הדרמטית בחקירה: בני משפחתה של שלי דדון ז”ל, שנרצחה לפני כחודשיים, דורשים להכריז על המעשה כפיגוע טרור.

במסיבת עיתונאים שכינסו הבוקר מחוץ לביתם שבעפולה, אמר האב, יעקב “אני מבקש מכל הגורמים – השב”כ והמשטרה, שימשיכו לחקור את הנושא הזה ואם צריך להאריך עוד את צו איסור הפרסום אז תעשו זאת כדי לקבוע שהבת שלי נרצחה על רקע לאומני. הבת שלי נרצחה בברוטליות ברצח מתוכנן מראש לא אקבל שום דבר אחר. כמו שהורסים בית של מחבל, הבית שלנו נהרס והרסו לנו את הנשמה”.

במהלך מסיבת העיתונאים פרצה האם, אילנה, בבכי ואמרה: “לקחו לי את הדבר הכי יקר לי בעולם”.

המכתב: עוד בטרם יפוג צו איסור הפרסום

בני המשפחה, שולחים היום מכתב לשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ’, למפכ”ל רב ניצב יוחנן דנינו, לראש השב”כ יורם כהן ולמפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר, באמצעות עורך דינם אמיר בר דיין.

במכתב נאמר: “עוד בטרם יפוג צו איסור הפרסום משפחתה של המנוחה שלי דדון ז”ל ובראשם הוריה, יעקב ואילנה, דורשים מראשי המשטרה, השב”כ והשר לביטחון פנים להודיע בצורה פומבית כי הרקע והמניע לרצח הנתעב הוא לאומני”.

“משפחת דדון מודה לצוות החקירה של שירות הביטחון הכללי והמחוז הצפוני של המשטרה על לילות כימים של פעילות חקירתית אינטנסיבית. עם זאת, הנכם מתבקשים לשמור על כבודה של שלי דדון ז”ל, שנרצחה בצורה ברוטלית ברצח מתוכנן ואלים שגרם לזעזוע בכל רחבי המדינה ומתבקשים להכריז על רצח זה כפיגוע טרור לכל דבר ועניין”.

המכתב בא על רקע עדכונים שמסר לבני המשפחה המפכ”ל בשבוע שעבר, כמו כן לטענתם נודע להם כי בימים הקרובים יותרו לפרסום פרטי החקירה במלואם. כרגע, עדיין מוטל צו איסור פרסום על החקירה.

שלי דדון ז”ל, יצאה מביתה שבעפולה לפני כחודשיים, בדרכה לראיון עבודה במגדל העמק, בשעות הצהריים סיור משטרתי שעבר במקום, מצא את גופתה מוטלת באיזור התעשיה רמת גבריאל, שעליה סימני דקירה והזעיק כוחות גדולים למקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות