ריח החרדים שלבושים מעילים – דומה לריח הנודף מחזירים

ד"ר לתנ"ך השוותה את הריח הנובע מחרדים הנוסעים באוטובוס לריח הנודף מ... חזירים • "אני תמיד אומרת שיש שנאה לחרדים. זה הדבר היחיד שאותו הם הרוויחו ביושר" • עיתונאית חרדית: "יש מחשבה כזו בעולם, כאילו השכלה מונעת שנאה ומקדמת אהבה וסובלנות בעולם"
קובי פינדרוס
כ"ז סיון התשע"ח / 10.06.2018 18:27

כשדוקטור משווה חרדים ל’דבר אחר’: ליאורה רביד, ד”ר לתנ”ך עוררה סערה, לאחר שתיארה את ריחם של חרדים באוטובוס כריחם של… חזירים.

רביד הגיבה לפוסט של ד”ר אליהו גליל, שהתלונן על משאית שנשאה חזירים והדיפה ריח קשה, והציע כי החזירים יגודלו עם ריח פחות דוחה.

בתגובה עשתה רביד אנלוגיה מקוממת למגזר החרדי:

“אליהו כרגיל אתה מכניס לעצמך גול עם ההערות שלך, משום שהתשובה המתבקשת לדבריך היא שלהיכנס באמצע הקיץ לאוטובוס עם חרדים שלבושים עם מעילים זה מריח בדיוק אותו דבר. ועל זה נאמר, חכמים היו זהירים בדבריכם”.

כשגליל ניסה לשאול אותה האם זו התשובה המתבקשת והאם אין פה שנאת חרדים – הגיבה רביד: “כן, זו התשובה המתבקשת, וכן אני תמיד אומרת שיש שנאה לחרדים. זה הדבר היחיד שאותו הם הרוויחו ביושר”.

העיתונאית החרדית דידי שור הגיבה בדף הפייסבוק שלה על הדברים וכתבה:

“יש מחשבה כזו בעולם כאילו השכלה היא מונעת שנאה ומקדמת אהבה וסובלנות בעולם, והפרופסור פנינה פרי היא יוצאת דופן. אז הנה תראו מיצג שנאה דומה בפוסט של אליהו גליל שהתלונן על ריחו של דבר אחר, ומי שענתה לו והשוותה חרדים לחזירים בכזו נונשלנטיות היא ד”ר לתנ”ך.

“אז בפעם הבאה שהבן של יוסי שריד ואפרת שפירא רוזנברג, יעשו סרט על שנאה כדאי להם לראיין מהשבט הלבן ולא רק שסניקים והצל”.

רביד הינה ד”ר לתנ”ך שפרסמה בעבר ספר על אמיתותו של התנ”ך, ובו העלתה בין השאר טענות על התאריכים בפרשת יעקב אבינו והאימהות לאה ורחל. בעקבות פרשנותה טענו גולשים רבים [חלקם צוטטו באתר ‘לאטמה’], כי רביד לא רק שעיוותה את הדברים אלא אף גילתה בורות מביכה – בפרט כשמדובר בד”ר לתנ”ך.

חרדים 10 פנה לד”ר רביד לבקשת תגובה. לכשתגיע – תפורסם.

מאוני’ בר-אילן ביקשו להדגיש בשיחה עם ‘חרדים10’, כי חרף הפרסומים הראשונים והמטעים, הרי שרביד מעולם לא לימדה ולא היתה חברת סגל באוניברסיטה, וכי למוסד האקדמי אין כל קשרי עבודה עימה בעבר או בהווה.

213

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בית משפט עליון
    16/06/2018 23:59
    Bebo kobo
  1. בית משפט עליון גוף ש יתנהל מעצמו ב65 השנים
    העם לא בחר את השופטים! והם השופטים קובעים מדיניות לפי דעתם ולא לפי רצון העם הבוחר
    איך יכול להיות שקומץ אנשים יבואו וישפטו בניגוד לממשלה ניבחרת
    דוגמא אחד מאלפים ממשלת ישראל קבעה גירוש המיסתננים
    אף אחד לא יודע מי ואיזה סוג הם המיסתננים ובית המישפט״העליון הופך דעת רוב העם
    מי בכלל רוצה להיות נישלט ע׳י נוולות מלומדות!?
    וזה מה שיש היום
    ביטחון ילדי ישראל קודם לפסיקות בית מישפט ״עליון״

  2. ריח
    23/06/2018 23:28
    יאיר4
  3. למה השנאה?