חרדים מול חרדי: ה’פלג’ יפגין מול ביתו של חבר הכנסת משה גפני

אנשי ה'פלג הירושלמי' המובילים קו תקיף מול 'חוק הגיוס' המתגבש קראו לחבריהם להשתתף בהפגנה מתחת ביתו של ''אחד הח"כים משתפי הפעולה המתגורר בבני ברק"
דוד ליבוביץ
כ"ז סיון התשע"ח / 10.06.2018 17:19

על רקע דו”ח הוועדה הציבורית: אנשי הפלג הירושלמי יפגינו היום מתחת לביתו של חבר הכנסת משה גפני מתנועת דגל התורה.

בכרוז שהועבר לאנשי ה’פלג’ נאמר: “להיקהל ולעמוד על נפשנו. כי נמכרנו אני ועמי להשמיד להרוג ולאבד, המערכה בעיצומה, בימים אלו ממש יושבים אנשי הממשלה וברצונם לחוקק חוק נורא שטרם היה כמותו והכל בשיתוף פעולה מלא עם החכים החרדים באופן חשאי ומהיר.

“בהתייעצות עם גדולי ישראל שליט”א נצא כולו היום בערב בשעה 20:00 לזעקה גדולה ומרה ולמחאה אדירה ליד ביתו של אחד הח”כים משתפי הפעולה המתגורר בני ברק”.

כפי שפורסם מוקדם יותר, שר הביטחון ליברמן מבקש להשית סנקציות כלכליות על עריקי הגיוס במתווה החוק החדש.

יצויין כי בעבר התבטא חבר הכנסת גפני כנגד הפגנות צעירי ‘הפלג הירושלמי’ ואמר: “מעולם לא קיבלנו הוראה לעשות הפגנה… אני לא מדבר שלפעמים עושים הפגנה על דברים שלא קיימים. אבל נניח שקיים – איפה קיבלנו הוראה כזו? איפה הייתה הוראה לשלוח בחורים צעירים בני שש עשרה לריב עם שוטרות? איפה נשמע בעולם דבר כזה”?

לפני מספר שבועות, הפגינו עשרות, מאנשי ‘העדה’ ו’הפלג הירושלמי’, מול בית הדין הצבאי ביפו, כדי למחות בעת דיון על המשך מעצרה של הגיורת חן בת שרה, כשלדבריהם רבנים מעידים כי היא שומרת מצוות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות