הבעל מצא גולגולת בגינה ואשתו הסבירה: זה בעלי הראשון שרצחתי

קובי פינדרוס
|
כ"ז סיון התשע"ח / 10.06.2018 12:35
לא סרט אימה: גבר ברוסיה חפר בגינתו כדי לשתול תפוחי אדמה ונחרד לגלות גולגולת • לשאלתו הסבירה בת זוגו כי זהו בעלה הראשון אותו רצחה בעבר • היא ביקשה ממנו לטמון את העצמות ולא יספר על כך למשטרה • מה עשה הבעל המפוחד?

חשבתם שנתקלתם בסיפורים מפחידים? קראו את זה: בעל נורמטיבי מסיביר שברוסיה הבין בדרך הקשה את משמעות שבריריות החיים, לאחר שאשתו סיפרה לו שהגולגולת שמצא בגינה שייכת לבעל הראשון שלה, אותו הרגה לפני שנים רבות.

הדיווח, שפורסם באתר ‘מעריב’ מביא את סיפורו של גבר בן 60 מרוסיה, ששתל תפוחי אדמה בגינה בביתם, במלוזינו אומסק אובלסט, כשהבחין לפתע בגולגולת בתוך האדמה. כשקרא לאשתו נחרד לשמוע אותה אומרת לו בשלווה, “אל תדאג, זה בעלי הראשון”.

ואיך הוא מת?

האישה התוודתה בפניו שהרגה את בעלה עם גרזן לפני 20 שנים, כי “הוא חזר הביתה שיכור והכה אותי”. היא ביקשה מבעלה הנוכחי שישמור את הגילוי הזה לעצמו ואמרה לו, “תקבור חזרה את השרידים, שכח מזה, ואנחנו לא נפנה למשטרה”.

אלא שהבעל המבוהל, שכנראה חשש להיות הקורבן הבא, אץ רץ למשטרה וסיפר להם מה קרה. האישה נעצרה ובחקירתה התוודתה על הכל, אם כי טענה שזה נעשה מתוך הגנה עצמית. היא הסבירה שלאחר שהרגה את הבעל, ביתרה את גופתו, וקברה את השרידים בחלקת תפוחי האדמה בגינה שלה.

היא התבקשה לשחזר את הרצח ולהראות להם בדיוק מה התרחש באותו לילה. בחפירה במקום השוטרים מצאו מלבד הגולגולת גם את שאר עצמותיו.

ואיך הצליחה האשה להסתיר את היעלמותו של הבעל המסכן?

היא סיפרה שכשמישהו שאל אותה היכן בעלה, היא אמרה שהוא יצא לעבודה יום אחד ולא חזר מאז. בגלל שלא היו לו בני משפחה באזור איש לא חיפש אותו, וכך היא הצליחה להסתיר את הרצח שנים רבות ואף התחתנה בשנית.

צילום: אנה קפלן, פלאש 90. תמונת ארכיון. אילוסטרציה. לתמונה אין כל קשר לידיעה.