יאיר לפיד סירב לבוא לאולפן חדשות עשר רק כי הוצג סקר

יו"ר יש עתיד ביטל ראיון באולפן חדשות עשר, לאחר שגילה כי יוצג סקר מנדטים • מגישת התכנית: "אם סקר מפחיד אותך איך תתמודד עם נסראללה ואיראן?" • התוצאות: הליכוד 31 מנדטים, יש עתיד - 18, יהדות התורה 6, וש"ס 5 • וכמה אמרו שנתניהו המתאים ביותר כרה"מ?
אריה ריבקינד
כ"ז סיון התשע"ח / 09.06.2018 21:55

יו”ר מפלגת יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, סירב ברגע האחרון להגיע לראיון באולפן חדשות עשר.

לאחר שלפיד הוזמן לראיון בליל שבת ואישר הגעה, שאל דוברו את אנשי חברת החדשות האם הם מתכוונים להציג סקר מנדטים.

בחדשות עשר אישרו שיוצג סקר – ואז הדובר הודיע: לפיד לא יגיע לראיון.

“אנחנו לא פועלים לפי תכתיבים, לא ביטלנו את הסקר ולפיד לא בא”, אמרה העיתונאית ומגישה התוכנית איילה חסון. “אנחנו שואלים את לפיד – אם סקר מנדטים מפחיד אותך, איך תתמודד עם איומים אמיתיים כמו נסראללה, איראן, אבטלה? חבל מאוד”.

לפי סקר המנדטים שפורסם בערוץ עשר, גוש הימין מתחזק, ואם לפני מספר חודשים בלבד היה נראה כאילו יש עתיד יכולה להתחרות במנדטים עם הליכוד, כיום נראה שאין מי שיכול להתחרות בבנימין נתניהו, ולהרכיב ממשלה שלא בראשותו.

על פי הסקר, הליכוד זוכה ב-31 מנדטים – אחד יותר משיש לה בכנסת הנוכחית, מפלגת יש עתיד מקבלת 18 מנדטים, המחנה הציוני זוכה ל-13 מנדטים – כמחצית המנדטים שיש לה כיום.

הרשימה המשותפת מקבלת בסקר 12 מנדטים, הבית היהודי -11, מרצ שבעה מנדטים, כולנו של משה כחלון רק שישה, וכך גם ישראל ביתנו ויהדות התורה.

ש”ס ואורלי לוי-אבקסיס עם חמישה מנדטים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, נתניהו מוסיל בפער עצום על כל יריביו: 39% מהציבור מאמינים שהוא המתאים ביותר לתפקיד, פי שלושה מהבא אחריו, יאיר לפיד עם 13%. גבאי מקבל רק 7%, אחריו שר החינוך נפתלי בנט עם 6%, ושר הביטחון אביגדור ליברמן עם 4%.

31% מהציבור אמרו כי הם אינם יודעים או לא רוצים לענות על השאלה.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומתי לאחרונה ביבי התראיין.
    10/06/2018 06:14
    Mt
  1. עיתון חרדים. חרדים מיאיר לפיד.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   12/06/2018 20:39

      לפיד מבחיל גם אותי. אני לא חושב שסלידה מצביעות ושקרים זה משהו שנקבע על פי דת