הצהרת תובע נגד החשוד מברכפלד שרימה וביצע מעשים חמורים בנשים

חשיפת חרדים 10: מעצרו של החרדי ממודיעין עלית שנחשף באתר חרדים 10 כרב מעללים, כאשר ניהל קשרים עם נשים רבות - הוארך היום בבית המשפט עד יום שלישי הבא, אז יוגש נגדו כתב אישום • המשטרה: גרף לכיסו כספים במרמה באמתלות שונות, וביצע מעשים חמורים במספר נשים
חיים טוויל
כ"ד סיון התשע"ח / 07.06.2018 11:40

חשיפת חרדים 10: המשטרה הגישה הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע נגד תושב מודיעין עילית, בן 38, החשוד בביצוע מעשים חמורים במיוחד, תקיפות, הונאה וקבלת דבר במרמה, בכמה נשים המתגוררות ברחבי הארץ.

הצהרת התובע הוגשה לאחר חקירה מאומצת וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד, ומעצרו הוארך עד ליום שלישי, ה-12.06.18 – לצורך הגשת כתב אישום.

החשוד נעצר בשבוע שעבר על ידי המשטרה בתום חקירה סמויה שהתנהלה בשבועות האחרונים, במהלכה בוצעו מגוון פעולות ונאספו ראיות אשר הובילו למעצרו.

מהחקירה עולה, כי החשוד נהג לקיים קשרים עם נשים, רובן גרושות, וזאת לאחר שסיפר להן כי הוא רווק או גרוש ומבטיח להן שיתחתן עימן. כך היה רוכש את אמונן ומצליח לגרוף לכיסו כספים במרמה באמתלות שונות.

לחשוד ולאישתו, המתגוררים בשכונת ברכפלד בעיר מודיעין עלית, יש עשרה ילדים.

עוד עולה מהחקירה, כי החשוד ביצע מעשים חמורים במספר נשים.

פרשה, שהסעירה את הרחוב החרדי, נחשפה על ידי אליעזר היון ב’חרדים 10′ בערב חג פסח – אז נפרסו לראשונה מעלליו של החשוד, שהוחזק במשך שנים ארוכות לתלמיד חכם, איש הגון ונח לבריות – הנראים כאילו נלקחו מאחת מהסדרות הטלוויזיוניות שהמציאות בהן עולה על כל דמיון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות